45-godišnji otac Polonez
Opremanje standardnog osobnog automobila trećom osovinom opsesija je koja desetljećima zaokuplja umove dizajnera. Postoji bezbroj takvih transformacija, koje su u nekim slučajevima napravljene za određenu praktičnu svrhu, kao i za sudjelovanje na maratonskim relijima, kao i za potrebe raznih spasilačkih službi ili jednostavno za užitak. U svim slučajevima, međutim, glavna namjena dodatne stražnje osovine povezana je s povećanjem nosivosti bez pogoršanja stabilnosti. U povijesti postoji mnogo uspješnih primjera takvih modifikacija, temeljenih na Mercedesu G4, Citroënu DS, Range Roveru i mnogim drugim poznatim markama. Nažalost, poljski doprinos u tom smjeru više je primjer neuspjeha magazin de piese auto online.

Razvoj troosovinskog Polonez kamioneta započeo je prije 45 godina kao zajednički projekt tvornice FSO i tvrtke za karavane Nevyadov. Troosovinski pickup kamionet završen je 1981. godine, kada su provedena prva ispitivanja. Zahvaljujući dvjema stražnjim osovinama, njegova teretna platforma je prilično dugačka i, teoretski, trebala bi imati veliku nosivost od oko 900 kg, čime se, međutim, završavaju glavne prednosti prototipa. Unatoč atraktivnom izgledu, koji je s dizajnerskog gledišta sasvim pristojan, automobil se ne može pohvaliti baš dobrom funkcionalnošću. Središnja osovina je pogonska, dok dodatna stražnja osovina nije samo lišena pogona, već i kočnica. Zbog udvostručenih opruga, ovjes postaje previše krut, posebno kada je teretna platforma prazna. Ono po čemu je automobil poznat jest to što prilikom vožnje po neravnom terenu često visi na srednjoj osovini. U mnogim slučajevima, karter udara o površinu ceste, a neučinkovito kočenje (posebno kada je automobil natovaren) postaje noćna mora za testni tim.
Zanimljivo je da umjesto da bude poslan u staro željezo i potpuno zaboravljen, troosovinski Polonez uspio je preživjeti do danas, što je samo po sebi vrlo dobro postignuće. Neuspješne eksperimente općenito su tijekom godina provodile mnoge druge automobilske tvrtke, čak i one najelitnije. Međutim, u FSO-u su prioriteti očuvanja kulturne baštine očito podvrgnuti drugim kriterijima. Dok su tamo jedinstveni prototipovi s kraja 1950-ih, poput Warszawa Ghia i Syrena Sport talijanskog dizajna, bez oklijevanja odbačeni, šesteroosovinski Polonez (kojeg svaki spretni majstor može izraditi kod kuće) sačuvan je kao primjer velikih i uspješnih razvojnih aktivnosti FSO-a tijekom socijalističkog doba.
- 2025-07-07 - Modèle de 7 familles d'Opel : en Rüsselsheim-Családmodel
- 2025-07-06 - L'operation FIAT 500 Hybriddel de Mirafiori-auto – 5000 dana jusqu'à la fin 2025
- 2025-07-05 - Et le dernier jour, Mark, quelqu'un qui a attendu 60 ans dans son interprétation, a donné : "Audi har haft et stort behob".
- 2025-07-04 - 70.000 BMW-Elektronikauto'er avec Software-Hiba-Miatt
- 2025-07-03 - Hyundai Ioniq 6 N Dynamic proslavio je svoju premijeru na Festivalu brzine u Goodwoodu.
- 2025-07-02 - 510 LE nakon 50.000 km u kući: moteur AMG V8 bruto
- 2025-07-01 - En VW-betiltja en baan förste Sitzplatznutzung
- 2025-06-30 - Chez Stellantis, nous avons trouvé un motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km plus (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 godina možete imati vještice i alate za popravak motora
