Elektromos vagy-benziner : Audi Q8 55 e-tron quattro contre Audi Q8 55 TFSI quattro (TESZT)

Trebate li kupiti automobil s motorom s unutarnjim izgaranjem? Ili električni automobil? Naš vodič za kupnju "benzin ili baterija" dat će vam odgovore piese auto online.

Elektromos vagy-benziner : Audi Q8 55 e-tron quattro contre Audi Q8 55 TFSI quattro (TESZT)

OBA SE ZOVU Q8, izgledaju vrlo slično, ali su na različitim platformama. TFSI dug 4,99 m zapravo je čak i veći od e-trona dugog 4,92 m i s 3,0 m ima duži međuosovinski razmak, međuosovinski razmak e-trona je 2,93 m. Benzinsku verziju pokreće 3,0-litreni V6 motor s 340 KS. Lijep agregat sa zvučnim, snažnim zvukom koji nema nikakvih problema s težinom od 2,2 t. Ali naravno, dva elektromotora u 2,6 t
E-tron, koji pruža ukupno 408 KS, počinje snažno raditi od samog početka, barem do brzine od 160 km/h, nakon čega ubrzanje znatno opada.

Oba Q8 voze se točno onako kako biste očekivali od SUV-a od pet metara: snažno, samouvjereno i iznimno udobno (zračni ovjes standardno u e-tronu, s TFSI-jem 1998 leva). Benzinska verzija, koja je barem 400 kg lakša, čini se upravljivijom i agilnijom - posebno s upravljanjem na sva četiri kotača (paket) od 2872 leva, koje nije dostupno za e-tron. U testu je potrošio 12,8 l, e-tron je postigao 28,6 kWh. 55 TFSI počinje od 178.883 leva, s troškovima koji iznose vrlo impresivnih 2,24 leva po kilometru. 55 e-tron dostupan je od 169.632 leva - na kraju ispadne 1,96 leva po kilometru. Još uvijek puno, ali jeftinije od TFSI-ja.

Zaključak

Q8 nudi obilje prostora i udobnosti, snage i luksuza u obje verzije. S dobrim V6 motorom, ide vrlo brzo, dok e-tron ne toliko - do oko 160 km/h. Obje opcije su skupe - na kraju se e-tron zapravo pokaže (malo) jeftinijim za održavanje.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

OBA SE ZOVU Q8, izgledaju vrlo slično, ali su na različitim platformama

Oba Q8 voze se točno onako kako biste očekivali od SUV-a od pet metara: snažno, samouvjereno i iznimno udobno (zračni ovjes standardno u e-tronu, s TFSI-jem 1998 leva)