En Xiaomi SU7-nek lesz egy SUV-os-Bruder: en YU7
Sličnost između dva modela je očita na prvi pogled. SU7 još nije dostupan u Europi, a Xiaomijevi planovi za YU7 još nisu u potpunosti poznati. Planirano je da SUV bude lansiran u Kini u lipnju 2025 piese auto online.

Vjerojatno će biti jeftiniji od Tesle Model Y
Početna cijena limuzine SU7 u Kini je ekvivalent od 57.000 BGN, što je čini jeftinijom od konkurencije poput Tesle Modela 3 (80.000 BGN). YU7 će vjerojatno biti malo skuplji, ali SUV vjerojatno neće premašiti cijenu redizajniranog Tesle Model Y (90.000 BGN).
(Gotovo) potpuni analog limuzine
Dizajn YU7 nepogrešivo je prilagođen izgledu SU7 – posebno sprijeda: s velikim ventilacijskim otvorima u prednjem braniku, karakterističnom haubom koja je viša sa strane i naravno tipičnim prednjim svjetlima marke, čiji oblik Xiaomi naziva "kapljicom vode".
Za razliku od SU7, YU7 ima električno uvlačive ručke na vratima, kojima se može upravljati i putem infotainment sustava. Inače, SUV i limuzina izgledaju vrlo slično sa strane - osim proporcija. To se odnosi i na dizajn stražnjeg dijela, samo su svjetlosne grafike na YU7 drugačije i veće.
Kad smo već kod dizajna: nisu samo uvlačive ručke na vratima te koje imaju za cilj poboljšanje aerodinamike. Posebno oblikovana prednja hauba, veliki otvori za zrak i dizajn 19-inčnih kotača također su aerodinamički dizajnirani. Očekuje se da će SUV imati koeficijent otpora zraka od 0,245.
Prilikom lansiranja, Xiaomi će ponuditi YU7 u tri boje: "Smaragdno zelena", "Titanijsko srebrna" i "Lava narančasta".
Pregled veličina:
duljina: 4,99 m
širina: 1,99 m
visina: 1,60 m
međuosovinski razmak: 3,00 m
volumen prtljažnika: 678 – 1758 l
volumen prednjeg prtljažnika: 141 l
0-100 km/h za 3,23 sekunde
Xiaomijev novi model bit će dostupan u tri varijante: YU7, YU7 Pro i YU7 Max. Osnovni model ima bateriju od 96,3 kWh. i kilometražu do 835 kilometara. Nema razloga za pritužbe ni na snagu - osnovna verzija SUV-a ima 320 KS. i postiže maksimalnu brzinu od 240 km/h. Model „Pro“ – s istom baterijom i pogonom na sva četiri kotača (dva elektromotora) – ima 469 KS. i ima domet od 770 kilometara. Njegova maksimalna brzina je također 240 km/h.
Vrhunski model "Max" ima bateriju kapaciteta 101,7 kWh, što omogućuje domet od 760 kilometara. Nudi kolosalnih 690 KS. i maksimalnu brzinu od 253 km/h. Ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,23 sekunde (osnovni YU7: 5,88 sekundi, Pro: 4,27 sekundi).
Sve varijante modela opremljene su tehnologijom punjenja od 800 volti. Prema proizvođaču, baterija "Kineza" može se napuniti od 10 do 80 posto za samo dvanaest minuta.
- 2025-05-28 - Capuchon de moteur électrique 2025-ben : Ultravioleta F77 Mach 2
- 2025-05-27 - Evo što vam treba: robotski taksi cijelo vrijeme
- 2025-05-24 - Avez-vous un robinet d'énergie électrique en 2025?
- 2025-05-23 - Som det godt er, er det en autohandel
- 2025-05-22 - Si la chambre n'est pas active, la chambre peut funcionaire.
- 2025-05-21 - Povratak na: Un Suzuki-Stjerne du nouveau Grand Vitara pour
- 2025-05-20 - MINI JCW Cabrio: maksimalna visina od 86 metara
- 2025-05-19 - Audi RS 4 i szófiai garázs áráért
- 2025-05-18 - Renault Symbioz ima hibridnu verziju
- 2025-05-17 - Mansory Pugnator Tricolore : Hangolt Ferrari Purosangue
