Bravo, ID.3 : seulement 90 % Capacité de la batterie 160 km plus
ADAC je proveo četverogodišnje testiranje električnog Volkswagena ID.3. Inženjeri u ispitnom i tehničkom centru u Landsbergu u Njemačkoj prešli su više od 160.000 kilometara s kompaktnim električnim modelom. Njihov najvažniji zaključak bio je da je zadržano 91 posto neto kapaciteta baterije od 77 kilovat-sati. Za ID.3, kao i za sve svoje ostale električne modele, Volkswagen jamči da će baterija zadržati najmanje 70 posto svog izvornog neto kapaciteta nakon 8 godina rada ili 160.000 kilometara magazin de piese auto online.

„Rezultat pokazuje da kvaliteta naših ID. modela ostaje impresivna čak i nakon duljeg razdoblja vožnje“, naglašava Martin Sander, član Uprave Volkswagena za prodaju, marketing i postprodaju. „Visoki preostali kapacitet baterije od preko 90 posto nakon 160.000 kilometara potvrđuje da su naši ID. modeli vrlo atraktivni i kao rabljena vozila te da i dalje zadovoljavaju zahtjeve naših kupaca.“
ADAC-ov testni tim nije ni blizu štedio bateriju. Kako bi što brže priješli 160.000 kilometara, više od 40 posto punjenja obavljalo se na brzim punionicama. Osim toga, suprotno preporukama proizvođača, ID.3 je često ostavljen na punionici sa 100 posto napunjenosti - ponekad i nekoliko dana, čekajući sljedećeg vozača.
Test izdržljivosti Njemačkog automobilskog kluba prvi je takve vrste za vozilo iz obitelji ID. Između probnih vožnji, ID.3 je bio podvrgnut ponovljenim provjerama inženjera u testnom i tehnološkom centru Landsberg am Lech, s posebnim naglaskom na stanje baterije.
ADAC preporučuje kupcima da uvijek instaliraju ažuriranja softvera. Kao dio dugoročnog testiranja, ID.3 je primio nekoliko ažuriranja - uključujući Planer rute za električna vozila, koji planira zaustavljanja za punjenje na duljim putovanjima kako bi električno vozilo što brže stiglo do željenog odredišta. Sustav ne uzima u obzir samo razinu napunjenosti baterije, već i trenutnu prometnu situaciju i prognoze. Ažuriranja ne samo da ispravljaju razne greške, već i povećavaju maksimalnu snagu punjenja na 170 kW.
Ažuriranja također pozitivno utječu na potrošnju električne energije i domet. Na primjer, novi softver značajno smanjuje potrošnju energije na kratkim putovanjima i pri temperaturama između 0 i 5°C.
ADAC dodaje da su unatoč velikoj kilometraži karoserija i ovjes u dobrom stanju. Ovjes i upravljački sustav bez problema su se nosili s velikom težinom automobila - i nije bilo ozbiljnih problema s njima.
Čak i pri vožnji autocestom (umjerenim brzinama), ID.3 je s jednim punjenjem prešao 400 km (službeno, prema WLTP ciklusu, domet je 525 km). Međutim, pri temperaturama ispod nule korisnici bi trebali očekivati 300-320 km.
Kokpit je kritiziran zbog nezgrapnih kontrola, s takozvanim "dodirnim klizačima" za kontrolu temperature i glasnoće. Dodirne ploče na volanu također su se pokazale prilično nepraktičnima zbog nedostatka dobrih povratnih informacija. Infotainment sustav bio je spor i dosadan, prisiljavajući vozača da daje svoj pristanak na njega svaki put kada bi se automobil pokrenuo nakon ažuriranja softvera.
U jamstvu, na 55.000 km, zamijenjena je desna poluosovina - problem poznat VW-u. Neispravna GPS antena također je morala biti zamijenjena (525 eura). Na 158.000 km, originalna 12-voltna baterija je otkazala i automobil je odbijao upaliti, a na popis "udarnih" dijelova dodan je i mehanizam poklopca priključka za punjenje.
- 2025-07-15 - GAZ-13S "Čajka": politika oglašavanja
- 2025-07-14 - Roemeniëából Görögországba elektronisk autoval: mennyibe kerül?
- 2025-07-13 - Extreme Tuning je alat Carpoint za Daciu Bigster
- 2025-07-12 - Renault Boréal – nova Dacia Bigster de Europa est le premier
- 2025-07-11 - Visszaseekke: ¿Eladó Alfa Romeo i Maserati?
- 2025-07-10 - Durante 40 ans a fait ses debitira na premijeri Jeepa Diesel.
- 2025-07-09 - Dacia 1325 Liberta: von der Felswand aus gesehen
- 2025-07-08 - 45-godišnji otac Polonez
- 2025-07-07 - Modèle de 7 familles d'Opel : en Rüsselsheim-Családmodel
- 2025-07-06 - L'operation FIAT 500 Hybriddel de Mirafiori-auto – 5000 dana jusqu'à la fin 2025
