VW T1 : u autobusu iz New Yorka, ne vozi se u bugarskim gradovima
Već sredinom 1950-ih zapadni proizvođači automobila počeli su se vraćati na Plovdivski sajam, a ne zadugo zatim, dio njega postupno je poprimao izgled pravog autosalona. Godine 1964., Volkswagen se pridružio ovoj sve šarenijoj paleti, zahvaljujući bugarskom zastupništvu marke u osobi Državnog poduzeća "Raznoiznos". U tom razdoblju u našoj zemlji započela je prodaja osobnih automobila marke Volkswagen, kao i isporuka relativno velikih količina turističkih minibuseva na zahtjev "Balkantourista". Veliki dio tehničke i promotivne literature počeo se prevoditi na bugarski jezik, pa je domaća publika bila očarana utjecajnim reklamnim porukama koje su pratile predstavljanje svakog novog modela piese auto online.

To je turistički autobus – jer je prostran i opremljen s toliko ljubavi. Tako je svijetao i ugodan. Svi putnici udobno i ugodno sjede na širokim i tako dobro tapeciranim sjedalima. Ima puno prostora za prtljagu, koja se može lako i brzo utovariti ili istovariti kroz široka stražnja vrata.
To je autobus za tvrtke – pouzdan i ekonomičan pomoćnik u hotelskoj industriji, zračnom prijevozu, brodarskim tvrtkama, prijevozničkim tvrtkama i tvrtkama za iznajmljivanje automobila. Općenito, za sve tvrtke koje misle na svoje kupce. Nije toliko luksuzan, ali je praktičan, svrsishodan, udoban i elegantan. Tako da se ne morate brinuti kada dočekujete goste, putujete s partnerima na sastanke ili samo s prijateljima na rivijeru. Jedno je sigurno – s ovim autobusom nećete pogriješiti u svojim planovima…
To je obiteljski kombi – ekonomičan je kao i bilo koji Volkswagenov automobil, a ujedno i upravljiv (samo je 21 cm duži od limuzine VW 1200). Istina je da će vam trebati malo više benzina, ali zauzvrat možete prevesti do 8 putnika sa svom njihovom prtljagom. Posebno je prikladan za izlete i odmore. Odvest će vašu djecu u školu i ponuditi cijeloj obitelji nešto posebno tijekom cijele godine. Jer ovaj automobil je nešto posebno…
To je kamper – to znači: to je vaš dnevni boravak, blagovaonica i spavaća soba u isto vrijeme. S ormarima, posuđem, izoliranim kutijama za namirnice i spremnicima za čistu vodu, čak i lijepim zavjesama i lampom za osvjetljenje. Sjedala koja se noću pretvaraju u dva udobna kreveta za odrasle, a postoji čak i viseći krevet za dijete. Veliki šator-ulaz se lako može pričvrstiti na kombi, koji se može koristiti kao kupaonica ili samo za hlad. Vaš mobilni ured ili konferencijska soba. Sve je po vašoj želji. Samo trebate ukloniti sjedala i instalirati posebnu Volkswagen opremu „camping mosaic“. Ovo je vaša „vila na kotačima“. Putujete gdje god želite i možete se zaustaviti gdje god želite, bez oslanjanja na bilo koga ili bilo što…
Početkom 1967. godine, tadašnji izvršni direktor Volkswagena, Heinrich Nordhoff, osobno je objavio službene namjere koncerna da izgradi tvornicu za montažu u Bugarskoj, gdje bi se proizvodio ovaj određeni model. Međutim, ubrzo je postalo jasno da se slobodna industrijska inicijativa teško može provesti u skladu s centraliziranim gospodarstvom komunističke Bugarske. Kao rezultat toga, Volkswagen se ne samo povukao s našeg tržišta, već sljedećih više od dva desetljeća nije predstavljao svoje proizvode na Plovdivskom sajmu…
- 2025-12-20 - Accès aux services numériques de Mercedes-Benz Trucks
- 2025-12-19 - Mercedes A-Klasse A hasta TÜV : un model Benz solide
- 2025-12-18 - BMW Z4 : Roadster premijerne klase
- 2025-12-17 - ¿Er det en király? (pour et år i Forma-1-Welt voir)
- 2025-12-16 - Mercedes R-Klasse: un véhicule Airbus chargé
- 2025-12-15 - Azúj Smart est rapide, à 5 mètres de long !
- 2025-12-14 - Hura! Autocesta L'autoroute d'Hemus udaljena je samo 3 km.
- 2025-12-13 - Porsche je predstavio posebnu verziju modela 911, koju je dizajnirao vizionarski dizajner Ferdinand Alexander Porsche.
- 2025-12-12 - Feloldják en belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - En Volkswagen Mini, der er et år langt en stor krig vil føre











