Peugeot 406 ima 30 godina.

Industrijska karijera velikog, obiteljskog i za svoje vrijeme vrlo modernog Peugeota 406 započela je prije točno tri desetljeća i trajala je gotovo deset godina magazin de piese auto online.

Peugeot 406 ima 30 godina.

Slijedeći dugogodišnju tradiciju koju su starije generacije usvojile iz 1950-ih i 1960-ih, ovdje se nude i tri glavna stila karoserije - limuzina, karavan i coupe s izborom benzinskih ili dizelskih (u ovom slučaju turbodizelskih) motora.

Stil modela 406 bio je pod jakim utjecajem njegovog prethodnika, modela 405, koji je postupno počeo izlaziti iz proizvodnje nakon lansiranja modela 406 u rujnu 1995., a u konačnici je završio svoju karijeru 1997. kada su posljednji karavani sišli s proizvodne trake.

Početne razine opreme su tri: SR, ST i najviši SV. Peugeot 406 ima mnoge napredne dodatne značajke, poput električnih sjedala s memorijom, senzora za kišu, elektroničke kontrole ovjesa, servo upravljača osjetljivog na brzinu i brisača stražnjeg stakla na limuzini. Dostupan je i tvornički "tuning" body kit.

Prednji ovjes je MacPherson, dok je straga Peugeot implementirao potpuno novi i ekskluzivni višestruki ovjes pod nazivom RS10, koji se sastoji od tri poprečna ramena i jedne vučne vilice. Zahvaljujući svojim posebnim karakteristikama, može osigurati veći negativni toe-in na vanjskom kotaču za stabilnost u zavojima i veći negativni nagib za stabilnost kada se stražnji dio podigne tijekom naglog kočenja.

Peugeot 406 debitirao je na bugarskom tržištu tijekom godišnjeg sajma automobila u Festivalskoj dvorani u lipnju 1996. Zanimljiv detalj iz desetogodišnje industrijske karijere Peugeota 406 jest da je ovo još jedan model tvrtke upisan u knjige rekorda. U kolovozu 2002. standardni 406 HDi postavio je svjetski rekord za najdužu prijeđenu udaljenost s jednim spremnikom goriva. Automobil je putovao kroz Australiju između Melbournea i Rockhamptona, prešavši ukupno 2.348 km.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Slijedeći dugogodišnju tradiciju koju su starije generacije usvojile iz 1950-ih i 1960-ih, ovdje se nude i tri glavna stila karoserije - limuzina, karavan i coupe s izborom benzinskih ili dizelskih (u ovom slučaju turbodizelskih) motora

Stil modela 406 bio je pod jakim utjecajem njegovog prethodnika, modela 405, koji je postupno počeo izlaziti iz proizvodnje nakon lansiranja modela 406 u rujnu 1995