100 kilometara u korist Subaru Outbacka
Subaru Outback 2.5i AWD je u našem opsežnom testiranju prešao 100.000 km. Kako se pokazao drugačiji atmosferski bokser motor s kontinuirano varijabilnim automatskim mjenjačem piese auto online.

S modelom OUTBACK, Subaru je 1996. godine osnovao cijeli automobilski segment – segment rustikalnih karavana s pogonom na sva četiri kotača. Kasnije su uslijedili Volvo V70 Cross Country i Audi A6 allroad. Stoga smo bili prilično uzbuđeni kada nam je šesta generacija modela stigla na produženi test od 100.000 km 2022. godine.
Subaru ključ je uvijek bio tražen u redakciji – posebno kod onih koji su morali putovati na velike udaljenosti i nisu žurili, budući da je ruta ionako prolazila kroz zemlje s ograničenjima brzine. Kritike u auto dnevniku: CVT kontinuirano varijabilni automatski mjenjač, ugrađen ne samo zbog prostora, radio je bez povlačenja, ali ipak s primjetnim gumenim efektom – pri ubrzavanju, dobro zvučeći 2,5-litreni atmosferski motor pretjerano se okreće, ali brzina raste sa zakašnjenjem.
Budući da mjenjač predugo drži kratke prijenosne omjere, ljubitelji dinamike imat će i veliku potrošnju goriva. To je posebno iritantno u načinu rada s prikolicom, inače je to paradna disciplina Outbacka. Prebacivanje u viši stupanj prijenosa pomoću lopatica na upravljaču pomaže.
Druga kritika: previše pedantni asistenti. Citat: "Pravi orkestar upozoravajućih tonova, a da ne spominjemo one poučne intervencije u upravljanju!". Gašenje je moguće samo putem izbornika s četiri razine i mahanjem prstom. Ostale kritike: malo prednjih pretinaca za odlaganje, navigacija nije najmodernija, a izbornici djeluju pomalo nelogično. Automatski pokazivači smjera zbunjuju umjesto da olakšavaju.
Dolazimo do pohvala koje prevladavaju: prostrani motorni prostor, koji olakšava rad u servisu, dobar pregled, velika sjedala i praktični prtljažnik kapaciteta do 1822 litre. Drugačiji "Japanac" - suprotno trendu, viši je od prethodnika - nudi neke skrivene kvalitete koje ga čine prvim izborom za neke teške zadatke. Kretanje na strmim padinama bez gubitka prianjanja, bez letećeg kamenja. Čak i nakon nekoliko ponavljanja takvih manevara, kontinuirano varijabilni mjenjač se ne zagrijava - ovdje su očito radili stručnjaci s iskustvom u terenskoj vožnji.
Krovne šipke, s nosivošću do 100 kg (dinamička) i 318 kg (statička), idealne su za krovne šatore. Kolega lovac pohvalio je razmak od tla od 213 mm, udoban kut napada karoserije i čeličnu zaštitu podvozja (opcionalno). Na ravnodušno upravljanje iz srednjeg položaja, koje se snažno ukrućuje od brzine od 150 km/h, potrebno je vrijeme za navikavanje - kao i na sam automobil. Voljeli bismo da je više automobila s naših dugih testova isklesano od ovog drveta.
Nastavite na sljedeću stranicu
- 2025-12-26 - Peugeot 406 ima 30 godina.
- 2025-12-25 - BMW 120d: diesel compact et classe compacte (TESZT)
- 2025-12-24 - ADAC: En Dacia est en ritig Hingucker
- 2025-12-23 - Ovaj video je dostupan automatski.
- 2025-12-22 - VW T1 : u autobusu iz New Yorka, ne vozi se u bugarskim gradovima
- 2025-12-20 - Accès aux services numériques de Mercedes-Benz Trucks
- 2025-12-19 - Mercedes A-Klasse A hasta TÜV : un model Benz solide
- 2025-12-18 - BMW Z4 : Roadster premijerne klase
- 2025-12-17 - ¿Er det en király? (pour et år i Forma-1-Welt voir)
- 2025-12-16 - Mercedes R-Klasse: un véhicule Airbus chargé











