Sbarro GT12
Na Ženevskom salonu automobila 2000. godine, Sbarro je predstavio svoj superautomobil GT12, izvanredan koncept koji je demonstrirao kulminaciju težnje za dva glavna cilja: maksimalnu udobnost za vozača i postizanje homologacije za upotrebu na javnim cestama. Prototip koji je stvorio Franco Sbarro bio je opremljen snažnim 6-litrenim V12 motorom tvrtke Mercedes-Benz, koji je generirao 500 konjskih snaga. Međutim, ovo nije bila samo rutinska transplantacija proizvodne jedinice, jer je Sbarro implementirao elektronički sustav upravljanja MoTec8 kako bi povećao snagu i okretni moment, prilagođavajući ih strogim standardima emisija bez ugrožavanja temperamenta automobila. GT12 pokazao je iznimne performanse, s vremenom ubrzanja od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi i maksimalnom brzinom većom od 300 km/h piese auto online.

Osim ekstremne siluete i spektakularnog dizajna (koji je evolucijski nastavak Sbarro GT1), GT12 se ističe nekim značajnim elementima poput 18-inčnih Antera kotača, Mercedesovih stražnjih svjetala i uklonjivog spojlera koji se može automatski nagnuti do 15°, poboljšavajući aerodinamičke performanse. Među specifičnim elementima eksterijera su preklopna vrata koja se pomiču naprijed ili natrag, čineći pristup kabini što lakšim. Motor korišten iz Mercedesove S-klase odabran je kao pouzdaniji i prikladniji za svakodnevnu upotrebu u usporedbi s V8 motorom GT1. Šesterostupanjski ručni mjenjač i pridržavanje tadašnjih standarda onečišćenja također doprinose iznimnim karakteristikama GT12.
Šasija se temelji na Sbarrovom patentiranom dizajnu, kombinirajući cjevasti okvir koji podupire stražnju osovinu s monokoknom karoserijom izrađenom od poliesterskog kompozita. Krajnji rezultat je struktura koja nudi i čvrstoću i fleksibilnost. Stražnji ovjes, koji je posuđen od standardnog Mercedesa, također doprinosi dobrom upravljanju GT12.
Unatoč otvoreno performansama orijentiranom dizajnu, GT12 također ima za cilj pružiti puno udobniju vožnju od svog prethodnika. Uz podesivo vozačko sjedalo i električno podesive papučice, ugrađen je i klima uređaj. Unutrašnjost, koja je presvučena crvenom kožom i plavom Alcantarom na armaturnoj ploči, odiše mješavinom sportskog duha i sofisticiranosti.
Ukratko, Sbarro GT12 iz 2000. godine jasan je dokaz Francove Sbarrove vizije o iznimno snažnom, cestovno legalnom modelu koji besprijekorno kombinira udobnost i brzinu, pokazujući inovativne elemente dizajna i najsuvremenije tehnologije.
Sbarro GT12 proizveden je u nekoliko primjeraka, ispunjavajući dugogodišnji san izvornog švicarskog dizajnera da organizira serijsku, iako vrlo ograničenu, proizvodnju vlastitog superautomobila.
- 2025-09-18 - Le nouveau Cayennepeper eléctrico aura une mangue chaude.
- 2025-09-17 - Les appareils électroménagers automatiques megbüntekt zjos kipufógoja miatt
- 2025-09-16 - Volvo C70 kabriolet: besplatno
- 2025-09-15 - 55 godina sa Škodom 110 R Coupé
- 2025-09-14 - TÜV-Bericht 2025 : nacionalni hýbával zúdő SUV-ok : Kia Sportage (EL/SL)
- 2025-09-13 - Informe TÜV 2025 : Viele Mängel bij SUV – ok : Ford Kuga (III)
- 2025-09-12 - Et CATL nyt batteri 10 Perc alatt fühlteöltättä
- 2025-09-11 - TÜV-Bericht 2025 : nacionalni hýbával zúdő SUV-ok : Škoda Kamiq (ÉNW)
- 2025-09-10 - Kultauto de l'année 1980 : Citroën BX
- 2025-09-09 - Rund 1.400 Verstöße wurden in erster Instanz gefelttel
