Renault Clio: tul nagy ahhoz, hogy kíssi legen...
Što je Bugarska napisala prije 20 godin piese auto online.

...I premalen da bi bio velik. S duljinom od gotovo 4 m, novi Clio se nalazi točno između dvije klase.
3,99… Zvuči kao reklamna ponuda s niskom cijenom, ali u praksi je 3,99 prilično visoka vrijednost za mali automobil. S duljinom od 3,99 m, novi Clio, koji će se na tržištu pojaviti u rujnu, bit će najveći među malima. Barem u centimetrima…
VW Polo je 9 cm kraći, Nissan Micra je 28 cm kraća, a u usporedbi s prethodnikom, Clio III je narastao za 22 cm. Koja je svrha ovog rasta, guranja Clija na granicu između klasa? S duljinom od gotovo 4 m, prevelik je za malu klasu, ali premalen da bi se klasificirao kao kompaktni…
Osnovna verzija imat će motor od 75 KS i cijenu od oko 13.000 eura.
U Renaultovoj ponudi, međutim, Clio će idealno popuniti prazninu između Modusa (3,79) i Meganea (4,21). Naravno, ovo mjesto u hijerarhiji tvrtke odrazit će se i na cijenu novog modela, koja će vjerojatno početi od 13.000 eura za benzinsku verziju sa 75 KS. Ostali motori u ponudi Clia III bit će dva benzinska agregata sa 98 i 112 KS, kao i tri 1,5-litrena dizelaša (sa 68, 86 i 106 KS).
Dizajn novog Clija izgleda prilično konzervativno u usporedbi s drugim novijim Renaultovim proizvodima. Nema iznenađujućih nabora, ekstravagantnih linija i krivulja na karoseriji, nije primjetan ni trag duha avangardnog Vel Satisa ili ukinutog Avantimea. Strategija suzdržanosti nastavlja se i unutar kabine. Središnja konzola posuđena je iz Meganea i slijedi filozofiju da oblik svake tipke treba ukazivati čemu služi posljednja. Handsfree Entry & Drive System [sustav pristupa bez ključa i pokretanje čip karticom] sada će biti dostupan uz dodatnu naknadu na Cliju.
U visokoj razini opreme „Dynamique“, kontrolni instrumenti, komande klima uređaja, ručica mjenjača i otvori za zrak uređeni su na originalan način. Potonji se podešavaju pomoću sfernog uređaja koji nalikuje djelovanju računalne kuglice.
Zahvaljujući povećanom međuosovinskom razmaku (2,58 m), putnici imaju puno prostora za glavu i noge. Preklapanje stražnjih sjedala u novom Renaultovom modelu nije osobito originalno – horizontalni dijelovi se uspravljaju, a nasloni leže na podu, tvoreći ravnu površinu. Na podu prtljažnika (od 288 do 1038 l) strši samo jedna letvica koja bi trebala zaustaviti teške predmete u slučaju naglog kočenja ili udara – uostalom, čak i u monovolumenu dugom 3,99 m mogu biti snažniji nego što bi netko želio…
- 2025-08-12 - Nostalgija s 5 godina zamjenjuje
- 2025-08-11 - Mercedes Auto 2000: komentar jusqu'au 45. travnja
- 2025-08-10 - La nouvelle Bundesliga-Fokus est Porsche-ja
- 2025-08-09 - ¿Compraste un Classe G électronique de Mercedes-Benz?
- 2025-08-08 - BMW koncept Speedtop: Un Shooting Brake Alma (VIDEO)
- 2025-08-07 - Mercedes C126: El Wagen est très fertig et fährt met dem Fahrrad
- 2025-08-06 - Alfa Romeo-eladása wächst weiter
- 2025-08-05 - Langzeittest – 100 km na BMW-u 223d xDrive Active Tourerrel (VIDEO)
- 2025-08-04 - ES90 : En ny stor elbil fra Volvo (VIDEO)
- 2025-08-03 - Erő er dynamique: Mercedes CLE 450 4Matic H&R rugokkal
