Prueba Dongfeng-Box Blev pour and en même temps sur le site Euro NCAP.
U najnovijem Euro NCAP crash testu, dva su modela pokazala značajne slabosti, ali iz potpuno različitih razloga: VW T-Cross i Dongfeng Box dobili su samo tri od maksimalnih pet zvjezdica piese auto online.

Euro NCAP crash test smatra se najvažnijim sigurnosnim testom za nove automobile u Europi. U njemu neovisni testeri ocjenjuju modele u realnim scenarijima nesreća, a također provjeravaju i sustave pomoći. Rezultat je ocjena zvjezdicama od nula do pet. Pet zvjezdica daje se za najvišu razinu zaštite, a tri se smatraju lošim postignućem.
Još je iznenađujuće da su dva modela dobila samo tri zvjezdice u najnovijem testiranju - to su bili kineski Dongfeng Box i VW T-Cross. Međutim, razlozi njihovih nezadovoljavajućih rezultata potpuno su različiti.
Tijelo Dongfeng kutije je uvrnuto od udara
Kompaktni subkompaktni električni automobil iz Kine pretrpio je ozbiljnu štetu u frontalnom sudaru s djelomičnim preklapanjem. Nekoliko zavara na karoseriji je popustilo, što je oslabilo njezinu zaštitnu funkciju. To je povećalo rizik od deformacije putničkog prostora, kao i rizik od ozljeda putnika.
Osim toga, nakon sudara, vrata se ne otključavaju automatski, što bi ometalo rad spasilačkih ekipa. Zračni jastuk vozača ne funkcionira kako treba: ne aktivira se u potpunosti, zbog čega glava žrtve sudara udara u volan.
Zbog tih nedostataka Box je osvojio 27,7 bodova za zaštitu putnika (69 posto) – i samo tri zvjezdice. Ispitivači naglašavaju da karoserija Dongfeng Boxa vjerojatno ne bi izdržala stvarne sudare pri većim brzinama.
Ali barem su sigurnost djece (81 posto) i sustavi pomoći (77 posto) na razini. Dongfengove performanse daleko su od definirajućih za kineske proizvođače općenito u pogledu sigurnosti - mnogi drugi modeli iz Kine nedavno su postigli vrhunske rezultate.
VW T-Cross s nedostacima u sustavima pomoći
VW T-Cross je također prošao postupak ponovne evaluacije prema novim, strožim kriterijima za 2025. godinu. Testovi su dokazali da je karoserija čvrsta – u pogledu zaštite putnika, mali SUV postigao je 29,7 bodova i 74 posto.
T-Cross nije bio toliko uvjerljiv u pogledu zaštite pješaka (60 posto) i elektroničke pomoći (57 posto). Razlog: sustav kočenja u nuždi ne uvijek pouzdano detektira pješake, bicikliste ili motocikle - te stoga intervenira prekasno ili uopće ne intervenira. Za usporedbu, VW Golf, koji je također prošao postupak testiranja prema novim kriterijima i koristi istu platformu, zaradio je pet zvjezdica.
Zaključak: tri zvjezdice ne znače isto
Tri zvjezdice Dongfeng Boxa pokazuju strukturnu slabost karoserije. S druge strane, kod VW T-Crossa nedostaci u sustavima pomoći i zaštiti pješaka dovode do niže ocjene.
Međutim, za VW je rezultat znak upozorenja: jer svatko tko želi istaknuti se u budućim testovima sudara mora impresionirati ne samo svojom karoserijom, već i poboljšati svoje elektroničke sustave pomoći.
- 2025-10-19 - Kettős söster hos Dacia Sandridersnek: Sébastien Loeb van Marokóban, Edouard Boulanger világbajnok et navigatieközt
- 2025-10-18 - Egy korszak vege: et VW Touareg electric lesz
- 2025-10-17 - VAZ-2122 - "Niva", nur wengé Primjer
- 2025-10-16 - Ezek a noisette modelek csak mennek tavb: Lexus GS 450h (harmadik-generatie)
- 2025-10-15 - Prvi Suzukijev električni motocikl na svijetu.
- 2025-10-14 - 911 HLS : ¿Húlt már valaki eselik Porscheéről ?
- 2025-10-13 - Colani Pilhale
- 2025-10-12 - Forfatteren af The Walking Dead tager de Autorin over
- 2025-10-11 - Les appareils électriques Suzuki sont livré avec de l'éthanol
- 2025-10-10 - Audi Q7 – et un moment rare (autre chose)
