Votre Vitara Eléctrica est-elle votre exérience? (TESZT)
Suzuki slavi svjetsku premijeru jer u novoj 2025. godini lansira svoj prvi električni model. Evo ga - testirali smo novi Suzuki e-Vitara piese auto online.

4x4 verzija Suzukija e Vitare koju smo testirali ubrzava od 0 do 100 km/h za žustrih 7,4 sekunde, ali ne može "sakriti" svoju težinu od 1,9 tona na zavojitim cestama. Međutim, ponašanje na cesti uvijek ostaje predvidljivo, vjerojatno zahvaljujući višestrukom stražnjem ovjesu. Ventilirane disk kočnice na svim kotačima također dobro funkcioniraju. Promjer okretanja – 10,4 metra – je dovoljno mali.
Osjeća se kao da Japanci nisu htjeli napraviti samo "SUV" koji bi se bojao terenske vožnje. Sprijeda radi sinkroni elektromotor sa 174 KS, a straga drugi sa 65 KS. Budući da potonji šalje 114 Nm okretnog momenta na stražnju osovinu, to bi trebalo biti dovoljno za kretanje iz hrpe dubokog snijega na skijalištu ili za vožnju blatnjavim cestama u šumi.
Osjećate li se 4×4 kao model s pogonom na sva četiri kotača?
Osim toga, Trail način rada pomaže kod boljih terenskih performansi, simulirajući dobru staru blokadu središnjeg diferencijala - i sprječava beskorisno proklizavanje kotača na jednoj od osovina. Nadalje, u ovom načinu rada Vitara kreće relativno glatko kako se ne bi "ukopavala", a ESP dopušta određenu količinu proklizavanja. Udaljenost od tla od 180 mm neće biti dovoljna za profesionalce koji rade u gumenim čizmama, ali snalažljivi Suzukijevi trgovci već su počeli nuditi setove za podizanje ovjesa (barem za benzinsku verziju).
Litij-željezo-fosfatna baterija ima svoje prednosti (jaka, izdržljiva, manje osjetljiva na smrzavanje, bez otrovnih teških metala), ali ne možemo zanemariti njezine nedostatke - maksimalna snaga punjenja je samo 90 kW. Kad ga "punite" istosmjernom strujom od 10 do 80 posto, morate visiti na stanici za punjenje barem 45 minuta. A ako koristite Wallbox od 11 kW, punjenje male baterije traje 4,5 sata, a velike – 5,5 sati. Barem se "Japanci" oslanjaju na moderno grijanje s toplinskom pumpom.
Na kraju, koncept Vitare djeluje pomalo kontradiktorno: prostor kabine i sjedala su prikladni za dugo putovanje, ali ne i vrijeme punjenja istosmjernom strujom.
Zaključak
Električna e Vitara je puno modernija od 10 godina starog benzinskog modela - dani nespretnih sustava za održavanje vozne trake i previše "nervoznih" asistenata za kočenje u nuždi kod Suzukija su odavno prošli. Glavna mana je dugo vrijeme punjenja istosmjernom strujom.
- 2025-05-09 - Ford Mustang 1971-1973: à Nagy Fenevad
- 2025-05-08 - El Auszeichnung international plus important à Chavdar busznak
- 2025-05-07 - Erle BMW 3-as est en lang tids verhuurd
- 2025-05-06 - Notre Jeep Compass : l'appareil le plus électronique depuis environ 375 mètres de long
- 2025-05-05 - Az Alfa du petit SUV-ja – de mon 4x4-Gyel (VIDEO)
- 2025-05-04 - L'Elektro-Pickup de Jeff Bezos košta oko 35.000 dolara.
- 2025-05-03 - Ekskluzivni Fordov model može biti model Kuga
- 2025-05-02 - Alfa Romeo, Jeep i FIAT nisu osim marki
- 2025-05-01 - Dans une BMW 3er seguidor et Neue-Klasse-Design (VIDEO)
- 2025-04-30 - Évalueriez-vous un moteur VW?
