Toyota GR GT: En magasin "Testversie"-motor V8 varevogn de Supra-steht voor de Tür.
Toyota je napokon predstavila svoj nadolazeći superautomobil GR GT – i recept zvuči više nego obećavajuće. Postoji samo jedna mala kvaka magazin de piese auto online.

Čekanje je završeno! Toyota je predstavila svoj potpuno novi superautomobil – a najbolja vijest je da će GR GT pokretati V8 motor s dva turbopunjača.
Ipak, proći će još neko vrijeme prije nego što model stigne na tržište. Iako se na fotografijama već čini spremnim za serijsku proizvodnju, japanski proizvođač automobila još uvijek ga naziva prototipom. Proizvodna verzija planirana je za 2027. – pa ćemo morati biti strpljivi. Kako bi očekivanja još više podigla, Toyota je sada otkrila brojke snage – i one obećavaju sjajne stvari.
650 KS i maksimalna brzina preko 320 km/h
Veći brat Supre – i kasni nasljednik legendarnog 2000 GT – bit će hibrid. U njegovoj jezgri je potpuno redizajnirani V8 motor s dva turbopunjača, uz pomoć elektromotora. Toyota je osmocilindričnom motoru obujma 3998 ccm dala sve što je mogla, koristeći značajke poput podmazivanja suhim karterom i V-oblikovane konfiguracije s ugrađenim turbopunjačima. Cilj je najmanje 650 KS i 850 Nm maksimalnog okretnog momenta. Najveća brzina je preko 320 km/h.
Prema Toyoti, podaci su od sekundarne važnosti za GR GT - iskustvo vožnje je u prvom planu. Svatko tko je vozio GR Yaris ili, preciznije, GR Supru A90 Final Edition, svjestan je da Toyota zna svoj posao. U razvoj je uključeno bogato iskustvo, uključujući i ono iz motosporta. A kako bi se naglasilo koliko je GR GT blizu motosportu, na stazi Fuji Speedway predstavljen je i odgovarajući trkaći automobil GR GT3.
Karbonsko-keramičke kočnice i poluklizni diskovi
Povratak na cestovnu verziju GR GT-a: nisko težište i uravnotežena raspodjela težine bili su vrlo važni GR timu. Korišteni su aluminijski okvir i elementi karoserije izrađeni od stakloplastike i karbona. Ciljana težina je maksimalno 1750 kilograma. Zahvaljujući transaxle principu 8-stupanjskog automatskog mjenjača, novorazvijenog osmerostupanjskog mjenjača, očekuje se da će raspodjela težine biti 45:55. Komponente poput karbonsko-keramičkih kočnica koje je razvio Brembo i Michelin Sport Cup 2 gume s posebnim oznakama zvuče više nego obećavajuće.
Dizajn je definitivno drugačiji. Na fotografijama superautomobil izgleda mišićavo i široko, ali ne pretjerano naglašeno. Prednji kraj je izdužen, putnička kabina je postavljena daleko straga, a u prototipu je završena crnom bojom, što GT, koji je visok samo 1,20 metara, čini još nižim. Japanci su namjerno izostavili impresivne spojlere.
Bez impresivnog krila
Cilj je postići funkcionalnu aerodinamiku, za što je konzultiran Toyotin WEC tim. Zbog toga je fiksno stražnje krilo izostavljeno. Umjesto toga, GR GT ima izbočeni spojler iznad kontinuirane svjetlosne trake. Četiri ispušne cijevi integrirane su u difuzor i blago su pomaknute prema središtu. Toyota obećava zvuk inspiriran trkaćim automobilima.
Unutrašnjost 4,82 metra dugog i dva metra širokog GT-a dominiraju crvena koža i Alcantara. Sjedala su slična onima iz GR Supre Final Edition, ali nisu toliko snažno konturirana u području sjedenja. Visoka središnja konzola prenosi suptilne vibracije LFA-a - što svakako nije slučajnost, budući da je Lexus zajedno s GR GT-om i GR GT3 predstavio LFA koncept, koji nam daje uvid u električnog nasljednika LFA-e.
Očekuje se da će proizvodna verzija biti 2027. godine.
U unutrašnjosti GT-a nedostaje Toyotin logotip. Umjesto toga, GT logotip krasi središte kožnog upravljača, koji ima oznaku na 12 sati. I unatoč svim sportskim ambicijama, vidljivost se ne smije zanemariti - ovo je ipak Toyota.
Šteta što nas Toyota drži u neizvjesnosti, jer iako prikazani automobil izgleda spreman za proizvodnju, još je uvijek u fazi testiranja. Proizvodna verzija Toyote GR GT ne očekuje se prije 2027. godine, tako da čekanje još nije gotovo.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40 : en besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő
- 2025-12-04 - Opel GT iz 60-ih
- 2025-12-03 - En Fabiából verfehlt een Finomság
- 2025-12-02 - Une brèveevaluacija: ¿Fueron les meilleurs gomas pour 2026?
- 2025-12-01 - Essai rutier: Porsche 911 (992)
- 2025-11-30 - Fenomenalna izvedba Nikole Tsolov u Formel 2-Rennserie
- 2025-11-29 - Impresivni rezultat Nikole Tsolova omogućio mu je da zauzme prvo mjesto u utrci Formule 2-Time Messer.
- 2025-11-28 - Essai rutier: Porsche 911 (997)
- 2025-11-27 - Essai rutier: Porsche 911 (996)
- 2025-11-26 - Kinai Luxusmárkák, von OMODA est dans JAECOO-trasnek på et torre marcada











