Tijekom 30 godina il y avait une "Lada" avec legkelendőbb en Bugarska
Najveće količine Lade u povijesti bugarskog automobilskog tržišta isporučene su prije nešto više od 45 godina u doba naprednog socijalizma. To se dogodilo daleke 1978. godine, kada je kod nas u tvornici automobila Volga prodano ukupno 33.800 automobila, a gotovo 1/3 njih bila je dostupna samo za valutu u Korecomu.

U tranzicijskom političko-ekonomskom razdoblju prve polovice 90-ih Lada je i dalje bila najprodavaniji automobil u Bugarskoj, a tri su glavna razloga za to - popularnost marke, relativno pristupačna cijena i mogućnost plaćanja u BGN (za razliku od svih drugih novih automobila koji se u početku prodaju samo za dolare ili njemačke marke).
Najveći tržišni uspjeh "Lada" u prijelaznom razdoblju ostvarila je 1993. godine s 9.100 prodanih automobila od ukupno 19.676, što znači oko 46,5 posto tržišnog udjela. Drugo mjesto na ljestvici zauzima Daewoo sa samo 1.811 jedinica.
Čini se da u tom razdoblju "Lada" ima sve šanse zadržati lidersku poziciju na tržištu, budući da je 1994. ponovno na vrhu ljestvice s 4.336 prodanih automobila od ukupno 13.566, što znači oko 31,2 posto tržišnog udjela. Sljedeće dvije godine zauzima prvo mjesto, kada se, međutim, prodana količina počinje drastično smanjivati.
U kriznoj 1997. godini, koja će se pamtiti po hiperinflaciji i nametanju valutnog odbora, "Lada" više nije prisutna ni u prva tri po prodaji. Neosporni favorit na ljestvici, ne samo tada, nego i za cijelo razdoblje od 1997. do 2000. godine, je južnokorejska tvrtka Daewoo, koja je ranije gotovo bez iznimke bila na drugom mjestu po prodaji u našoj zemlji.
Bez obzira na teške gospodarske izazove s kojima se susrelo bugarsko gospodarstvo, krajem 1990-ih inflacija je stavljena pod kontrolu, a privatni biznis počeo se sve uspješnije razvijati. Prihodi postupno rastu, a svi novi automobili na bugarskom tržištu sada se prodaju za BGN.
Prijelazna faza u kojoj se i dalje mogu kupiti samo devizama (kao svojedobno u "Korekomu") nepovratno odlazi u povijest, a s njom blijedi i aureola "Lade". Zapadna konkurencija sve više otkriva svoje stvarne potencijale, a nakon nekoliko uspješnih godina na čelu tržišta, marka Daewoo se povlači, a između 2001. i 2006. vodeće mjesto zauzima Peugeot. Lada je u ovom razdoblju već daleko iza marki poput Citroëna, Forda, Renaulta, Škode, Opela, Toyote i mnogih drugih. U 2001. godini, kada je kod nas najprodavaniji automobil bio Peugeot sa 2.221 primjerkom od ukupno 13.365, “Lada” je uspjela prodati samo 504 automobila.
- 2025-11-03 - Der Sitz, mon vader, il est en Peugeot 406 Coupé-t
 - 2025-11-01 - En verdensmester af auto-elektronik-auto
 - 2025-10-31 - Progresszív hirulikus ütközők – dans la Geheimwaffe de Citroën
 - 2025-10-30 - ETF MT-240 : le grand Muldenkipper Szlovéniaából gizúrá
 - 2025-10-29 - Et la concept pour la production de la Golf GTI
 - 2025-10-28 - Lancia ECV2 : J'ai eu et je n'ai pas encore acheté
 - 2025-10-27 - Biotassád i lak
 - 2025-10-26 - 95.9 Prozent machen een Porsche-Gewinn aus
 - 2025-10-25 - Ennek az Audi 100 TDI-nek az Kraftstoffverbrauch nur 1,76 litara volti.
 - 2025-10-24 - C'est moi qui ai envie de le faire sig avec le temps
 
			        










