Subaru BRZ : Je suis un puriste, je l'ai dit ! (TESZT)

Oznaka "osnovni sportski automobil" ne zvuči osobito seksi. Čovjek tako misli dok ne naiđe na sličan model. U našem slučaju, BRZ više izgleda kao pravi sportski automobil. S visinom od samo 1,31 metara, s čvrsto tapeciranim, ali ne i neudobnim sportskim sjedalima, savršeno podešenim položajem vozača u odnosu na aluminijske papučice i mali volan. Činjenica da se na stražnjem sjedalu može sjediti samo sklopljeno, gotovo nikome ne smeta. Upravo suprotno: kompromisi u pogledu ponuđenog prostora kvalificiraju Subaru kao automobil za entuzijaste piese auto online.

Subaru BRZ : Je suis un puriste, je l'ai dit ! (TESZT)

Na staromodnoj ljestvici kul stila, vozač i automobil bez napora pobjeđuju bilo koji atraktivni automobil. Za pogonski sklop modela iz 2024. brine se za atmosferski bokser benzinski motor. Dok se jedinica od 200 KS u svom prethodniku nije činila dovoljno snažnom, Japanci su sada reagirali i povećali obujam motora s 2,0 na 2,4 litre. Četverocilindrični motor mobilizira svojih 250 Newton metara pri 3700 okretaja u minuti, a punu snagu od 234 KS. dostupan je pri 7000 okretaja u minuti. Opremljen time, kao i blokadom diferencijala, novi model ambiciozno izlazi iz oštrih zavoja i, zahvaljujući rezervama snage, lako pristaje na preupravljanje.

Što se tiče ovjesa, postoje razlike u usporedbi s modelom blizanca Toyota GR86, koji su identificirali naši američki kolege iz Car and Drivera. Subaru se razlikuje čvršćom prednjom stabilizatorskom šipkom, drugačijim tvrdoćama opruga i aluminijskim umjesto čeličnim amortizerima - barem u američkoj verziji. Na ovaj način, BRZ se čvrsto vozi, ali ostaje prikladan za svakodnevnu upotrebu. Usput, tu je i 6-stupanjski automatski mjenjač. Ali mi to ne preporučujemo.

Iako je ručne mjenjače malo teško uključiti, njihovi kratki hodovi pomažu vozaču da ostane usredotočen na mehaniku BRZ-a. Najveća brzina od 226 km/h također se postiže samo u verziji s ručnim mjenjačem. Dakle, lako mu možemo oprostiti potrošnju goriva od 8,6 litara A98H – bez Start-Stop sustava. Rezervni dijelovi su dostupni, stoga je kupovna cijena 77.980 BGN. Pristojno je. Kao što smo rekli - osnovni sportski automobil.

ZAKLJUČAK

Proizvodnja je završena, ali kod prodavača u Njemačkoj još uvijek ima oko 300 primjeraka. Naš savjet: ne oklijevajte, kupite odmah! BRZ je i danas jedinstven. Njegov potencijal kao klasika dokazuje nizak gubitak vrijednosti njegovog prethodnika.

Tehnički podaci: Subaru BRZ

Motor 4 cilindra, bokser, prednji uzdužni
Zapremnina 2387 cm3
Pogon na stražnje kotače
Okretni moment 250 Nm pri 3700 o/min
Snaga 234 KS pri 7000 okretaja u minuti
0-100 km/h 6,3 s
Maks. brzina 226 km/h
Potrošnja (test) 8,6 l A95H/100 km
Cijena od 77.980 BGN.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Na staromodnoj ljestvici kul stila, vozač i automobil bez napora pobjeđuju bilo koji atraktivni automobil

Što se tiče ovjesa, postoje razlike u usporedbi s modelom blizanca Toyota GR86, koji su identificirali naši američki kolege iz Car and Drivera