Rabljeni Fiat 500

Kao elegantni rabljeni automobil, Fiat 500 ima mnogo obožavatelja. Na što biste trebali paziti kod rabljenih primjeraka piese auto online.

Rabljeni Fiat 500

RETRO POSAO je u Fiatu oživljen 2007. godine. Nova generacija Fiata 500 oduševljavala je Europu poput savršenog cappuccina tijekom ljetnih praznika. Do prije nekoliko mjeseci model se proizvodio u poljskoj tvornici marke u gradu Tychyju. Inspiriran kultnim malim automobilom iz 1950-ih, "mini" koji je stvorio Roberto Giolito vratio je zaobljene elemente, zbog kojih ga i danas vole ne samo Talijani. Mali automobil s troja vrata stane na (gotovo) parkirno mjesto i svojom konfiguracijom privlači svačiju pažnju.

3,57 metara dugi 500 je mješavina malog automobila i modnog dodatka. Slijedi logiku mnogih ženskih torbica, gotovo svake godine se nadopunjuje novim bojama i nijansama opreme, te je tako dugo održavan njegov proizvodni period. 2015. godine uslijedio je facelift s novom svjetlosnom grafikom i Uconnect infotainment sustavima. Sveukupno, kromirani akcenti i brojni dizajnerski detalji su ugodni. Unutrašnjost je šarmantna, izgled je bolji od kvalitete. Koncept upravljanja u kokpitu je tradicionalan s klasičnim gumbima i prekidačima. Ponuđeni prostor je lako predvidljiv. Naprijed možete stati ako ste visoki do 1,90 m, dok se straga mogu smjestiti samo mala djeca ili torbe za kupovinu.

OVO PONUĐUJE
Raznolikost na tržištu je ogromna. Uz uobičajene verzije s tvrdim krovom, tu su i M-klizni krov te 500C s velikim platnenim krovom. Bilo da se radi o 500 Diesel, Dolce Viti, Gucciju za ljubitelje mode ili Rivi s finom Poltrona Frau kožom i prestižnim ambijentom jahte – Fiat zadovoljava gotovo svaki ukus. Što se tiče pogona, preporučuje se robusni 1,2-litreni benzinski motor sa 69 KS. 0,9-litreni TwinAir 2-cilindrični motor s 86 ili 105 KS brzo ubrzava, ali postaje pohlepan pod opterećenjem. U 2020. godini pojavljuje se blagi hibrid Hybrid od 70 KS s remenskim starter-generatorom. Egzotične i nepopularne na benzinskim postajama su verzije s propan-butanom, metanom i električna verzija namijenjena Sjedinjenim Državama. Dostupni su i snažni dizelski motori – ali su rijetki.

OVAKO SE TO UPRAVLJA
S tipkom City, kratki 500 postaje izuzetno jednostavan za vožnju i upravljiv. Međutim, kruti ovjes udara vas poput dvostrukog espressa. Upravljanje je izravno, motori su agilni. Na autocesti postaje bučno - tamo je 500 senzacionalno ekonomičan s Multijet dizelskim motorom. Preporučuje se da se 500 koristi za grad, a ne kao maratonac.

OVO STVARA OTROVE
Kvaliteta nije na baš dobroj razini. S povećanjem starosti dodatno se pogoršava - posebno kod nepažljivih vlasnika. Curenje ulja i oštećeni ispušni sustavi stalni su problemi. TwinAir motori imaju tendenciju trošenja ulja tijekom sportskije vožnje. Ležajevi glavčine i kočnice često se troše. Neodržavani i voženi zimi sa snijegom i solju, primjerci brzo pokazuju znakove korozije. Do sada je poznato 43 servisne kampanje za ovaj model.

Nastavite na sljedeću stranicu

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

RETRO POSAO je u Fiatu oživljen 2007

3,57 metara dugi 500 je mješavina malog automobila i modnog dodatka