Prvi put u 126 godina, električna energija je probila granicu od 100 km.
Unatoč porastu ekomobilnosti u posljednjem desetljeću, prije više od stoljeća u svijetu je bilo mnogo više proizvođača električnih automobila nego danas. U to vrijeme, stotine tvrtki u Europi natjecale su se na mladom i još uvijek neorganiziranom automobilskom tržištu, kojim su (koliko god to nevjerojatno zvučalo) u početku dominirala električna vozila, a ne ona na benzinski pogon. Budući da je Francuska krajem 19. stoljeća bila pionir u proizvodnji olovno-kiselinskih baterija (i, shodno tome, električnih vozila), belgijski vozač utrka Camille Genatzi iskoristio je taj trend i stvorio vlastitu tvornicu električnih automobila. Kako bi na spektakularan i neprivlačan način reklamirao svoju tvrtku, izgradio je ekscentričnog izgleda prototip kojim je planirao postići nezamislivo, osvojiti barijeru od 100 km/h magazin de piese auto online.

Riječ je o električnom automobilu u obliku torpeda, čija je karoserija izrađena od laminiranog aluminija, volframa i magnezijeve legure, vrlo skupog i laganog materijala koji se nikada prije nije koristio u automobilskoj konstrukciji. Opremljen je s dva Postel-Vinay motora s izravnim pogonom snage 25 kW, koji proizvode snagu od oko 68 konjskih snaga, a posebne gume izrađuje Michelin. Naziv rekordnog automobila je La Jamais Contente, što na francuskom znači "Nikad zadovoljan".
Prema raznim izvorima, Genaty je 29. travnja ili 1. svibnja 1899. u Achèresu blizu Pariza dosegao 105,882 km/h, čime je srušio prethodni rekord od 92,78 km/h koji je postavio grof Gaston de Chasloux-Luba. Takav rezultat bio je nezamisliv za njegovo vrijeme, budući da samo četiri godine ranije maksimalna brzina na cestama nije prelazila 30 km/h. Liječnici nisu vjerovali da ljudsko tijelo može podnijeti vožnju brzinom od 100 km/h, ali Genaty im je dokazao suprotno.
Svoje iskustvo opisuje na sljedeći način: „Automobil u kojem se vozite kao da se odvaja od tla i juri naprijed poput projektila koji se odbija od tla. Što se tiče vozača, mišići tijela i vrata su napeti, odupirući se otporu zraka, pogled mu je usmjeren na jednu točku, daleko na horizontu, sva osjetila su mu na oprezu.“
Međutim, automobilski inženjeri su zbunjeni što ni tada ni u sljedećim godinama dizajneri trkaćih automobila nisu masovno usvojili aerodinamički oblik Zhenatsijevog automobila, koji je dokazao svoju učinkovitost...
- 2025-11-13 - Model Peugeot-Forradalmi modificiran Polygon Conceptom
- 2025-11-12 - Novi Mercedes GLB: digitalan, udoban i učinkovit
- 2025-11-11 - Hummer H2 : En vider Erfolg (Revizija)
- 2025-11-10 - Europe a combattu à Ram-Amoklauf – en "Kiss Pickupot"
- 2025-11-09 - Eine Halálos-Iramban-Lata-Filmlegende Evo-ját árverésre bocsátják
- 2025-11-08 - Kétütemű motorok az NDK-ból – auszeinet megtérülesű Investition
- 2025-11-07 - Rekord-Eladásokkal-Gejzott avec Kinai-Markierung et Stellantis-Sorához
- 2025-11-06 - Le model automobile électronique Opel Leggyorsabb est de Mokka-Reihe.
- 2025-11-05 - KIA EV3: atraktivan električni automobil za cijelu obitelj
- 2025-11-04 - En Citroën-stjernet Ami-mikroautomatska verzija buggy hasta











