Notre Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan aura lieu dans 40 jours!
NIKADA PRIJE NIJE BILO OVAKO: Northern Arc mod u Golfu GTI! Standard je na Clubsportu S. I tako bi trebalo biti, jer bi ovo trebao postati najbrži serijski Golf dosad. U tu svrhu VW je limit od 400 primjeraka kolekcionarskog modela smanjio na najosnovnije. Samo snage nikad dosta - na dvolitrenom S motoru ona iznosi 310 KS, a najveći okretni moment 380 Nm. Overboost? Ne, puna snaga je uvijek dostupna! Ostali dodaci jubilarnom Golfu: prednji pogon, ručni 6-stupanjski mjenjač i potpuno unaprijeđen ovjes. Stražnje sjedalo? Ispada! Klimatizacija? Dostupno samo na zahtjev piese auto de top.

GTI Clubsport S želi igrati na trkaćoj stazi. Na sjevernom luku Nürburgringa, optimizirani ovjes impresionira prije svega. Barem je takav dojam sa suvozačkog mjesta pored vozača. Trkaći vozač Benjamin Leuchter koristi cijelu širinu staze, penje se na "rubnjake" i pritišće gas što duže. Nema pomaka, nema "lomova" na amortizerima. To je zbog novog prednjeg pomoćnog okvira (od aluminija umjesto čelika), promijenjene konvergencije i revidirane kinematike prednje osovine. I kakav je učinak serijskog načina rada za sjeverni luk Nürburgringa? Omogućuje individualnu prilagodbu profila vožnje. Kod njega su svi parametri postavljeni na Race, samo je ovjes (DDC je serijski) u komfornom modu. Prednost: valovi na kolniku, a takvih valova na sjevernom luku nema - jednostavno se filtriraju. Vizualno najjači serijski Golf GTI ne izgleda kao huligan. Od Clubsporta se razlikuje po 290 KS. samo na nekim detaljima. Najkarakterističniji je natpis na poleđini.
Novi model dostupan je samo s 3 vrata. Ali djeca ionako moraju ostati kod kuće jer nema stražnjih sjedala kako bi se smanjila težina – a S je oko 30 kg lakši od običnog Clubsporta. Ali zašto je VW stvorio Clubsport S? Naravno - zbog okrugle obljetnice. Ali i zbog konkurentske Honde Civic Type R. Za obilazak Arktičkog kruga potrebno je 7:50,63 minute, novom Super GTI-ju treba 7:49,21 minuta. je dobio pravo voziti Northern Rainbow. I bili smo iznenađeni: gubitak vuče? Nema toga! Tome doprinose i poluslikovi Michelin Pilot Sport Cup 2 na prednjoj osovini. Podupravljanje se događa samo kod vrlo teške desne noge, s novim Super Golfom sasvim dobra vremena mogu postići i amateri. No, rollbar i sigurnosni pojasevi u 6 točaka ugrađeni su samo za rekordne krugove, serijski model neće biti tako opremljen Suport motor Febi.
Tehnički podaci:
VW Golf GTI Clubsport S
Motor 4 cilindra, turbo, naprijed poprečno • Zapremnina 1984 cc • Snaga 228 kW (310 KS) • Maks. okretni moment 380 Nm pri 1700 o/min • Najveća brzina 250 km/h • 0–100 km/h za 5,8 s • Prednji pogon/6-stupanjski mjenjač • Zapremina spremnika 50 l • D/Š/V 4268/1799/ 1442 mm • Kapacitet prtljažnika 1270 l (ili više, jer nema stražnjih sjedala) • Masa praznog vozila 1360 kg • Potrošnja EU-Mix 7,4 l A98N/100 km • Emisija CO2 172 g/km • Cijena cca.
80.000 BGN
Zaključak:
DA ON JE BRZ! No, Clubsport S je i kolekcionarski model, ograničen na 400 primjeraka. Skuplji je od Clubsporta s 290 KS. s oko 7000 BGN - ali je puno precizniji!
- 2025-06-25 - Ensemble moteur Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Nova Opel Frontera isporučuje se s originalnom dodatnom opremom i prirodnim iskustvom odmora.
- 2025-06-23 - Dakija 1302. - prije 50 godina
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Il s'agit d'une Ford Puma électrique de 57,700 levas indulóárár Tütséja en Bolgár Piacot.
- 2025-06-19 - Javitott va plus loin : ¿Mansory-Tuning za M5-OT ?
- 2025-06-18 - Novi simbol: Nissan LEAF se vratio
- 2025-06-17 - Geely Zeekr 001 FR : chaussette électrique AZ 1264
- 2025-06-16 - Audi RS4 kombi s BMW-om M3
- 2025-06-14 - Xiaomi SU7 Ultra stvara Nordschleife-Elektroauto-Record!
