Megoldottak et electric vejledinde acumulando i sin helet

Tijekom hladne sezone, vrijeme punjenja električnih vozila na postajama može se značajno povećati. Američki istraživači sada su došli do rješenja za ovaj proble vas expansiune swag pret.

Megoldottak et electric vejledinde acumulando i sin helet

Prema mnogim istraživanjima, visoke cijene i nedovoljan domet električnih vozila glavni su faktori koji koče njihovu prodaju. Ali postoje i druge prepreke koje trenutno guraju mnogo ljudi od sebe. Jedan od njih je vrijeme punjenja. Ovisno o modelu i razini napunjenosti baterije, morat ćete stajati na stanici za brzo punjenje najmanje 20-30 minuta dok se baterija ne napuni do 80 posto ili više. Međutim, zimi, kada su temperature ispod nule, može proći znatno više vremena da se baterija potpuno napuni. Istraživači u SAD-u sada su razvili tehnologiju koja ima za cilj eliminirati ovaj problem.

Novi proces proizvodnje baterija koji bi trebao biti jednostavan za implementaciju

Inženjeri sa Sveučilišta u Michiganu kažu da su razvili proces za proizvodnju baterija za električna vozila koji im omogućuje pet puta brže punjenje na temperaturama nižim od (-10) stupnjeva. Pretpostavlja se da novu proizvodnu tehnologiju proizvođači automobila mogu relativno lako implementirati. "Ovaj pristup zamišljamo kao nešto što bi proizvođači baterija za električna vozila mogli usvojiti bez velikih promjena u postojećim pogonima", objašnjava Neil Dasgupta, profesor strojarstva i znanosti o materijalima na Sveučilištu Michigan i koautor studije.

Kemijski sloj sprječava brže punjenje po hladnom vremenu

Prema priopćenju za tisak, istraživači su identificirali problem kao kemijski sloj koji se stvara na površini elektrode kao rezultat reakcije s elektrolitom, što dovodi do smanjene brzine punjenja po hladnom vremenu. Dasgupta tu reakciju uspoređuje s maslacem: možete ga rezati nožem i vrućeg i hladnog, ali kada je hladan, to je puno teže. Ako pokušate brzo puniti kroz ovaj sloj, litij će se taložiti na anodi. Litijski premaz spriječio je punjenje cijele elektrode, što je zauzvrat smanjilo energetski kapacitet baterije.

Rješenje: istraživači su pronašli način kako spriječiti stvaranje ovog površinskog sloja. Da bi to učinili, bateriju oblažu staklenim materijalom od litij borat karbonata debljine približno 20 nanometara. Ovaj premaz znatno ubrzava punjenje po hladnom vremenu. U kombinaciji s posebno obrađenom elektrodom, ispitne ćelije punile su se 500 posto brže na temperaturama ispod ništice.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Prema mnogim istraživanjima, visoke cijene i nedovoljan domet električnih vozila glavni su faktori koji koče njihovu prodaju

Novi proces proizvodnje baterija koji bi trebao biti jednostavan za implementaciju