Lancia ECV2 : J'ai eu et je n'ai pas encore acheté
Tijekom Svjetskog reli prvenstva 1986. godine, Abarthovi inženjeri već su radili na dizajniranju potpuno novog automobila koji bi zamijenio Lanciju Delta S4. Stvorili su futuristički prototip s opsežnom upotrebom kompozitnih materijala, otuda i naziv ECV (Eksperimentalno kompozitno vozilo). Eksperimentalni model također je imao novi motor opremljen revolucionarnim kompresorom nazvanim Triflux. Tako je Lancia već 1986. godine imala automobil sa specifikacijama nove Grupe S, koji je trebao debitirati sljedeće sezone. Šasiju je dizajnirao inženjer tvrtke Sergio Limone, koji je bio odgovoran za dizajn i eksperimente za Squadra Corse Lancia HF. Također je stvorio inovativnu karoseriju koristeći kevlar i karbonska vlakna. Motor je bio omotan posebnom "kolijevkom", dok su kruti kokpit i ostatak nadgradnje izrađeni od zasebnih panela. Samo je prednji dio šasije izrađen od konvencionalnih čeličnih cijevi, kako bi se mogao brže popraviti i zamijeniti magazin de piese auto online.

Novi kompozitni materijali također su korišteni za komponente pogonskog sklopa i kotače kako bi se dodatno smanjila težina. Sveukupno, uz veću torzijsku krutost od Delte S4, automobil teži oko 20% manje. Motor, koji je dizajnirao tehnički direktor Abartha Claudio Lombardi, ima isti obujam kao i Delta S4. Lombardi također ugrađuje svoj poznati Triflux sustav u ECV, s glavom cilindra s križnim protokom i dva turbopunjača. Domišljata shema s poprečno postavljenim usisnim i ispušnim ventilima omogućuje učinkovitije "kompresiranje" motora čak i od niskih okretaja, ali i pružanje veće snage pri visokim okretajima. Već od prvih testova rezultati su bili vrlo ohrabrujući: postignuto je 600 KS, što je oko 100 KS više od Delte S4.
Međutim, nakon nekoliko tragičnih incidenata tijekom sezone 1986., Savez je odlučio ne prelaziti iz Grupe B u Grupu S te je projekt ECV-a stavljen na čekanje. Kao rezultat toga, svi Abarthovi napori preusmjereni su na novu Lanciju Delta HF 4WD, koja je zadovoljavala specifikacije novostvorenih Grupa A i N te označila početak nove ere, postajući najuspješniji automobil u sportskoj povijesti tvrtke.
Rad na futurističkom Lanciji ECV, s inovativnom kompozitnom karoserijom i revolucionarnim Triflux motorom, ipak nije u potpunosti zaustavljen. Već krajem 1986. godine, prototip ECV-a, ukrašen crvenom Lancia-Martini livrejom, prikazan je na sajmu automobila u Bologni. I javnost i profesionalci bili su vrlo impresionirani automobilom, ali razočarani što se neće moći natjecati. U međuvremenu, Lancijin sportski tim odlučio je nastaviti eksperimente s ECV-om, napravivši neke značajne promjene na karoseriji.
Talijanski dizajner Carlo Gaino stvorio je nove oblike koji su se osjetno razlikovali od onih na Delti S4. Tako je 1988. godine nastao ECV 2, sa svim promjenama usmjerenim na poboljšanje aerodinamike, od kojih je najznačajnija bila stražnji spojler. Dok je na Delti S4 i ECV-u bio postavljen na kraj krova, na ECV-u 2 rezultati aerotunela doveli su do njegovog potpunog "odvajanja" od karoserije i postavljanja na srednju visinu. Stoga je stražnji dio modificiran i skraćen. Veliki usisnici zraka na stražnjim stupovima, karakteristični za Deltu S4 i ECV, uklonjeni su, a ostao je samo utor na kraju krova koji usmjerava zrak prema motornom prostoru. Prednji poklopac motora potpuno je redizajniran, s velikim dvostrukim otvorom. Masivni prednji spojler spojen je s maskom hladnjaka, koja podsjeća na onu na Delti 4WD, a prednja svjetla su puno aerodinamičnijeg oblika. Bočni pragovi također poboljšavaju aerodinamiku, a naplatci su opremljeni vanjskim disk kočnicama, također izrađenim od kompozitnog materijala, radi poboljšanja hlađenja. Karoserija također ima još jednu specifičnu značajku vezanu uz boju, a to je kombinacija Bianco Perla (biserno bijele) sa svijetloplavom i plavo-crvenom prugom s Martini Racing livrejom. Ova specifična nijansa kasnije je korištena u posebnom ograničenom izdanju Lancia Delta HF Integrale Evoluzione.
- 2025-10-27 - Biotassád i lak
- 2025-10-26 - 95.9 Prozent machen een Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Ennek az Audi 100 TDI-nek az Kraftstoffverbrauch nur 1,76 litara volti.
- 2025-10-24 - C'est moi qui ai envie de le faire sig avec le temps
- 2025-10-23 - KS-80: novi legendarni model marke Zündapp
- 2025-10-22 - Od V 140 do S 600
- 2025-10-21 - Une Volkswagen ima une durée de vie plus longue qu'un Crafter-Elektronik
- 2025-10-20 - Prueba Dongfeng-Box Blev pour and en même temps sur le site Euro NCAP.
- 2025-10-19 - Kettős söster hos Dacia Sandridersnek: Sébastien Loeb van Marokóban, Edouard Boulanger világbajnok et navigatieközt
- 2025-10-18 - Egy korszak vege: et VW Touareg electric lesz











