Kočione pločice - Primjena, vrste, popravci i pitanja

Kočione pločice sprijeda i straga - ATE, Textar, TRW, Delphi, Brembo, Bosch, Ferodo – dostupne u našoj internetskoj trgovini za različite marke automobila poput Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo, i još mnogo toga. Kočione pločice sastoje se od trenja obloge oblikovane i pričvršćene ili kovane na metalnu potporu. Tijekom vremena, trenje sloj prirodno se troši, što zahtijeva periodičnu zamjenu. Proizvođači vozila specificiraju minimalnu debljinu pločica. Mnoga vozila dolaze opremljena senzorima trošenja koji upozoravaju vozača kada se trenje sloj približava minimalnoj debljini. Neki pločice također imaju indikatore trošenja koji proizvode buku kada je zamjena potrebna.

Ipak, kočione pločice su samo jedan element sveobuhvatnog popravka. Često, problemi poput buke i neujednačenog trošenja pločica ne proizlaze iz samih pločica, već od istrošenih pratećih dijelova. Komponente poput kvačica, opruga i podmetača igraju ključnu ulogu u osiguravanju ispravnog, tihog i ravnomjernog rada kočionih pločica. Možete naručiti kočione pločice / placute frana za svaki automobil, kamion ili motocikl iz internetske trgovine u Rumunjskoj. Naša ponuda uključuje setove pločica s pratećim priborom, pojedinačne komponente i kompleti pribora, olakšavajući temeljan posao za optimalnu izvedbu i produljeni vijek trajanja vaših kočionih pločica. U većini slučajeva, uklanjanje ovih dijelova je potrebno za instalaciju pločica - zamjena ih novim priborom osigurava najbolje rezultate za uloženo vrijeme i novac.

Kada se većina vozila projektira, formulacija trenja kočionih pločica prilagođava se "prosječnom" vozaču koji vozi u "normalnim" uvjetima vožnje. Međutim, ako se identificirate kao ljubitelj performansi, vjerojatno ne odgovarate prosječnom profilu. Modifikacije za agresivnu vožnju na cesti ili stazi, ili jačanje vašeg kamiona za vuču, prijevoz tereta ili avanture izvan ceste, može otkriti da su te kočione pločice nedostatne za vaše obrasce upotrebe. Ako tražite povećanu kočionu snagu, istražite našu raznoliku ponudu visokoperformansnih kočionih pločica.

Originalne opremne pločice obično su dovoljne za opušteno krstarenje, svakodnevnu vožnju i gradsku vožnju, ali mogu nedostajati kad su u pitanju zahtjevi dinamične vožnje po krivudavim cestama, vuča teških tereta ili sudjelovanje u visokobrzinskim i intenzivnim vožnjama na stazi. Takva upotreba generira značajnu toplinu zbog potrebnog trenja za kočenje i zaustavljanje brzo kretanja ili teško opterećenih vozila. Ta toplina može dovesti do pregrijavanja i blijedjenja originalnih pločica, rezultirajući duljim zaustavnim udaljenostima tijekom vremena.

Predstavljamo vam selekciju kočionih pločica visokih performansi, pažljivo formuliranih kako bi udovoljile zahtjevima ljubitelja vožnje, utrkačkih pilota, odgovornih vlasnika kamiona, hitnih intervencionih timova i voznog parka. Ove pločice dolaze u opsežnom rasponu trenja formuliranih od strane proizvođača vrhunskih kočionih pločica, osiguravajući da pronađete savršeni spoj za svoje specifične potrebe. Ove jedinstvene formulacije obuhvaćaju keramiku, spojeve s niskim udjelom metala, polu-metalike i mješavine koje mogu uključivati elemente poput aramidnih vlakana i ugljičnih vlakana. Svaki set kočionih pločica dizajniran je kako bi pružio posebnu kombinaciju značajki. Dakle, bilo da tražite poboljšanu kočionu snagu za svoje svakodnevno vozilo, povremene vožnje stazom, avanture izvan ceste s 4x4 ili harmoničnu kombinaciju kočione moći i trajnosti za komercijalni kamion, naša selekcija ima idealne pločice za vaše potrebe.

Što su kočione pločice?

Kočiona pločica nalazi se između kočionog diska i čeljusti kako bi smanjila razinu trenja od metala do metala. Tijekom vremena, pločice zahtijevaju zamjenu. Kada vozač pritisne kočnicu, može čuti cvileći zvuk ili vozilo može povući na jednu stranu. To su znakovi da su pločice istrošene.

Kada treba zamijeniti kočione pločice?

Općenito, kočione pločice automobila trebale bi se zamijeniti svakih 30.000 do 50.000 kilometara, dok bi kočioni diskovi trebali biti zamijenjeni između 45.000 i 100.000 kilometara. Međutim, točna brojka može varirati ovisno o terenu kojim vozite, vremenskim uvjetima i stilu vožnje.

Kočione pločice trebaju se zamijeniti kada su dosegle minimalnu debljinu ili su se značajno istrošile. Proizvođači vozila pružaju specifikacije o minimalnoj debljini pločica, što je jasan pokazatelj da ih treba zamijeniti kada se približavaju toj vrijednosti. Također biste ih trebali zamijeniti ako primijetite znakove trošenja, poput cviljenja tijekom kočenja, neujednačenog povlačenja vozila tijekom kočenja ili pojavu neobičnih zvukova.

Još jedan pokazatelj da je potrebno zamijeniti kočione pločice mogu biti senzori trošenja. Mnoga moderna vozila imaju senzore koji upozoravaju kada su pločice dosegle značajan stupanj trošenja i zahtijevaju zamjenu.

Važno je slijediti preporučeni plan održavanja proizvođača vozila i redovito pregledavati kočioni sustav kako biste primijetili znakove trošenja, poduzimajući odgovarajuće mjere prije nego što problemi postanu kritični. Redovito preventivno održavanje može produljiti vijek trajanja kočionih pločica i osigurati učinkovit i siguran kočioni sustav.

Je li lako zamijeniti kočnice?

Zamjena kočnica može biti relativno jednostavna ili složenija, ovisno o vašem stupnju poznavanja automobila, vrsti kočnica koje koristi vaše vozilo i specifičnim dijelovima koji zahtijevaju zamjenu.

Za osnovnu zamjenu kočionih pločica, ako imate određene mehaničke vještine i odgovarajuće alate, to je zadatak koji mnogi vlasnici automobila mogu sami obaviti. Evo općeg pregleda postupka:

Valja napomenuti da je ovo opći pregled, i specifični koraci mogu varirati ovisno o marki i modelu vašeg vozila. Ako niste sigurni u obavljanju ovih zadataka ili se bavite složenijim dijelovima kočionog sustava, poput diskova ili čeljusti, preporučuje se potražiti stručnu pomoć.

Uvijek konzultirajte priručnik vašeg vozila za specifične upute, i kad god niste sigurni, razmislite o traženju pomoći od kvalificiranog mehaničara ili stručnjaka za kočioni sustav. Kočioni sustavi ključni su za sigurnost vozila, stoga je važno osigurati da se posao obavlja ispravno.

Što se događa ako ne zamijenim kočnice?

Ako se dozvoli da se istroše prije zamjene, drugi dijelovi kočionog sustava, posebno kočioni diskovi ili bubnjevi, mogu biti oštećeni. Osim često skupih popravaka, vožnja s istrošenim ili oštećenim kočionim pločicama može dovesti do nesigurnih uvjeta vožnje.

Da li prednje ili stražnje kočnice brže troše?

Jedan od tih sustava je kočioni sustav, jedan od najvažnijih za rad vozila, stoga mu trebate posvetiti posebnu pažnju kroz čestu zamjenu i održavanje. U većini vozila, prednje kočione pločice obično se troše brže od stražnjih jer nose veći udio sile kočenja, posebno u početnim fazama kočenja. Tijekom usporavanja, težina vozila prenosi se prema prednjem dijelu, izvršavajući veći pritisak na prednje kočnice.

Međutim, stopa trošenja može varirati ovisno o vozačkim navikama, raspodjeli težine vozila i dizajnu kočionog sustava. Važno je pratiti preporuke proizvođača i redovito pregledavati sve komponente kočionog sustava kako biste bili sigurni da pravilno funkcioniraju.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Najbolje marke kočione pločice i ostalih dijelova

Provjerite članak o kočionim pločicama na različitim jezicima