KIA EV3: atraktivan električni automobil za cijelu obitelj
S dovoljnim dometom, obiljem prostora i izvrsnom cijenom, Kia EV3 ima za cilj uvjeriti i one neodlučne u prednosti električne mobilnosti magazin de piese auto online.

Kia je odlučna učiniti električnu mobilnost funkcionalnom za mase, i u tu svrhu ulaze u utrku s EV3. Crossover dug 4,30 m trebao bi ponuditi jednu stvar iznad svega: pouzdan domet i puno prostora po pristupačnoj cijeni.
U tu svrhu predviđene su dvije veličine baterija. Jedna kapaciteta 58,3 kilovat-sata, koja bi prema opremi trebala jamčiti dvotonskom električnom vozilu domet od 436 km prema WLTP-u.
Cijena osnovnog modela: poštenih 69.900 leva. Ako su vam oči usmjerene na horizont i trebate barem 600 km električnog dometa, morat ćete odabrati opciju s baterijom od 81,4 kilovat-sati, a cijena počinje od 79.900 leva. Što se tiče brzine punjenja, mala baterija na DC punionici doseže maksimalno 101 kW, a velika baterija se puni do 128 kW.
U oba slučaja, vrijeme čekanja za punjenje od 10 do 80 posto je gotovo 30 minuta. Logično, postupak na AC punionici traje dulje, budući da je maksimalni kapacitet punjenja u vozilu samo 11 kW.
Svatko tko krene na dugo putovanje s EV3 dobiva svojevrsnu podršku u obliku rute odabrane prema dostupnim stanicama za punjenje, koju priprema tvornička navigacija. Ona obrađuje podatke iz vozila, analizira rute u stvarnom vremenu i, ako je potrebno, predlaže odgovarajuće međupauze. Isti sustav može se koristiti za daljnje podešavanje baterije kako bi se optimizirao i, prije svega, ubrzao proces punjenja. Osim toga, vozilo podržava funkciju Plug and Charge - to znači da za mnoge stanice za punjenje nema potrebe otključavati ih putem mobilne aplikacije ili tvrtkinih kartica nakon sklapanja odgovarajućeg ugovora o partnerstvu.
Tijekom vožnje, napredna tehnologija kočionog sustava u obliku takozvanog i-Pedal 3.0 osigurava učinkovito generiranje vrijedne električne energije tijekom kočenja i vožnje bez zaustavljanja. Pomoću lopatice iza upravljača, snaga rekuperacije može se odabrati i fiksirati od tri razine do funkcije One-Pedal-Drive, kao i potpuno deaktivirati. Svatko tko želi može prepustiti kočenje prije zavoja, kružnih tokova i raskrižja adaptivnom aktivnom tempomatu, koji radi s navigacijskim informacijama i uspješno preuzima ulogu virtualnog elektroničkog navigatora.
Motorizacija za obje vrste baterija je identična. Riječ je o trajno uzbuđenom sinkronom elektromotoru s 204 KS i maksimalnim okretnim momentom od 283 Nm, koji pokreće kotače prednje osovine. Prema Kiji, potrebno je 7,9 sekundi za postizanje brzine od 100 km/h, a moguća maksimalna brzina je 170 km/h.
U redu, ovdje ne govorimo o brojkama koje obaraju svjetske rekorde, ali u interesu maksimalne upotrebljivosti EV3 u svakodnevnom životu, one su više nego prihvatljive. Ovjes automobila - također očekivano - uopće nije dizajniran za utrke na stazi.
Nastavite na sljedeću stranicu
- 2025-11-04 - En Citroën-stjernet Ami-mikroautomatska verzija buggy hasta
- 2025-11-03 - Der Sitz, mon vader, il est en Peugeot 406 Coupé-t
- 2025-11-01 - En verdensmester af auto-elektronik-auto
- 2025-10-31 - Progresszív hirulikus ütközők – dans la Geheimwaffe de Citroën
- 2025-10-30 - ETF MT-240 : le grand Muldenkipper Szlovéniaából gizúrá
- 2025-10-29 - Et la concept pour la production de la Golf GTI
- 2025-10-28 - Lancia ECV2 : J'ai eu et je n'ai pas encore acheté
- 2025-10-27 - Biotassád i lak
- 2025-10-26 - 95.9 Prozent machen een Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Ennek az Audi 100 TDI-nek az Kraftstoffverbrauch nur 1,76 litara volti.











