Hummer H2 : En vider Erfolg (Revizija)
Što je Bugarska napisala prije 20 godin piese auto online.

Hummer obitelj ima novog člana – novo, prilično veliko čudo nazvano H3. Model je znatno smanjena kopija H2, čije ga dimenzije čine savršeno prikladnim za Europu.
Ako ime Hummer smatrate samo vojnim vozilom, varate se. Baziran na platformi Chevrolet Tahoe, H2 je dostupan civilnim kupcima od 2002. godine, a sada se ponudi pridružio i kompaktni NZ. Kraći je od H2 za 43 cm - njegova ukupna duljina od 4,74 m ista je kao kod automobila srednje veličine.
Tehnička baza je ponovno od Chevroleta – ovaj put je ulogu „donora“ preuzeo pickup Colorado. Šasija sa skraćenim okvirom uzdužnih i poprečnih profila i krutom stražnjom osovinom s lisnatim oprugama preuzeta je od njega, kao i pogonski sklop s petocilindričnim benzinskim motorom i izborom između peterostupanjskog ručnog i četverostupanjskog automatskog mjenjača. Za razliku od pickupa, H4 ima disk kočnice na svim kotačima i stalni pogon na dva kotača s elektronički kontroliranom višelamelnom spojkom – dizajnersko rješenje preneseno na Hummer H2 iz SUV-a Chevrolet TrailBlazer.
M-klasa i Touareg nude znatno više prostora u kabini
Dimenzije NZ-a savršeno su prilagođene europskim uvjetima – uključujući iznenađujuće mali krug okretanja manji od 11 m. Unutrašnjost s malim prozorima nudi dovoljno prostora, ali ne doseže impresivne unutarnje dimenzije M-klase ili VW Touarega. Tipično američki, horizontalni dio stražnjih sjedala je prevelik, velika vrata prtljažnika omogućuju dobar pristup prtljažniku, ali teške predmete treba prenositi preko visokog praga. Oprema je bogata – vrhunska verzija Executive (u Njemačkoj joj je cijena 49.990 eura) nudi kožna sjedala s električnim podešavanjem i visokokvalitetni Hi-Fi sustav s navigacijskim sustavom i CD changerom kao standardom.
Prilikom vožnje po tvrdim površinama, NZ ne može sakriti činjenicu da dolazi od kamioneta. Njegov ovjes ne upija dobro neravnine, a sustav upravljanja nije uzor preciznosti. U brzim zavojima ogromne gume tužno zavijaju, odupirući se želji sva četiri kotača da podlegnu centrifugalnim silama. Međutim, nema opasnosti od izlaska iz trake - barem kod modela s automatskim mjenjačem, koji serijski ima StabiliTrac [tako se ESP sustav naziva u koncernu GM. U slučaju proklizavanja, sustav stabilizira automobil selektivnim aktiviranjem kočnica na pojedinačnim kotačima].
Peterocilindrični motor hrabro se trudi pružiti NZ-u odgovarajuću dinamiku, ali četverostupanjski automatski mjenjač s velikim razlikama u prijenosnim omjerima između pojedinih stupnjeva definitivno nije idealan partner - tijekom energičnije vožnje mijenja brzine prilično nespretno.
NZ se osjeća u svom elementu pri vožnji po neravnom terenu. Amerikanac je jednostavno nezaustavljiv zahvaljujući velikim kotačima, 100-postotnoj blokadi stražnjeg diferencijala i izuzetno „kratkom“ reduktoru (4,03:1), dok kratki prevjesi i stabilne zaštitne ploče u donjem dijelu karoserije osiguravaju svladavanje ozbiljnih prepreka bez oštećenja.
- 2025-11-12 - Novi Mercedes GLB: digitalan, udoban i učinkovit
- 2025-11-10 - Europe a combattu à Ram-Amoklauf – en "Kiss Pickupot"
- 2025-11-09 - Eine Halálos-Iramban-Lata-Filmlegende Evo-ját árverésre bocsátják
- 2025-11-08 - Kétütemű motorok az NDK-ból – auszeinet megtérülesű Investition
- 2025-11-07 - Rekord-Eladásokkal-Gejzott avec Kinai-Markierung et Stellantis-Sorához
- 2025-11-06 - Le model automobile électronique Opel Leggyorsabb est de Mokka-Reihe.
- 2025-11-05 - KIA EV3: atraktivan električni automobil za cijelu obitelj
- 2025-11-04 - En Citroën-stjernet Ami-mikroautomatska verzija buggy hasta
- 2025-11-03 - Der Sitz, mon vader, il est en Peugeot 406 Coupé-t
- 2025-11-01 - En verdensmester af auto-elektronik-auto











