GAZ-13S "Čajka": politika oglašavanja

Ovaj rijedak jedinstveni sovjetski automobil proizveden je u poznatoj latvijskoj tvornici automobila RAF u Rigi i, prema nekim istraživačima automobilske povijesti, trebao se zvati RAF-GAZ-13S (sve modifikacije imaju pločicu s imenom RAF na stražnjim vratima, dodanu na "Čajku"). Specijalna ambulantna vozila GAZ-13S izrađena su za potrebe 4. glavne uprave Ministarstva zdravstva, Garaže za posebne namjene i Ministarstva obrane SSSR-a magazin de piese auto online.

GAZ-13S "Čajka": politika oglašavanja

Sama proizvodnja u biti se sastoji od preinake standardnih limuzina, kojima su krovovi odrezani straga, a u prazan prostor postavlja se duži krov koji se sastoji od tri dijela, te se na kraju ugrađuju peta vrata s pleksiglas prozorom. Kako se težina automobila povećava s 2660 na više od 3000 kg, na stražnje lisnate opruge dodaju se dva dodatna lista. U putničkom prostoru, odmah iza prvog reda sjedala, ugrađuje se pregrada slična onoj u GAZ-13A, a iza nje se postavljaju nosila. Na lijevoj strani ugrađene su kutije sa posebnom medicinskom opremom, uključujući stezaljku za intravenski aparat, a na desnoj strani blizu stražnjih vrata pričvršćene su boce s kisikom i uređaj za elektrošok. Na stropu iznad vozačevog sjedala ugrađena su tri prekidača za rasvjetu u sanitarnoj prostoriji. Budući da je preinaka u potpunosti ručna, u svakom primjerku mogu se pronaći neke manje razlike u usporedbi s ostalima.

Između 1973. i 1982. godine proizvedeno je ukupno oko 20 takvih automobila, koji se mogu podijeliti u dvije serije, budući da se razlikuju po nedostatku (ili prisutnosti) stupa na trećem bočnom prozoru.

Automobil postoji i u kombi verziji, kod koje su drugi i treći bočni prozori zamijenjeni metalnim pločama u boji karoserije. Motor je standardni V8 snage 195 konjskih snaga i radnog volumena 5,5 litara. Mjenjač je trostupanjski automatski.

Do danas je sačuvano 12 primjeraka te butičke serije. Koliko je poznato, ne postoji niti jedan slučaj u kojem je bilo koji od ovih automobila korišten za svoju namjenu.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Sama proizvodnja u biti se sastoji od preinake standardnih limuzina, kojima su krovovi odrezani straga, a u prazan prostor postavlja se duži krov koji se sastoji od tri dijela, te se na kraju ugrađuju peta vrata s pleksiglas prozorom

Između 1973