FIAT 500 Record Monza (1958.) : premijera 500-A, junto avec Abarth

FIAT 500 Abarth “Record” iz 1958. bio je prvi 500 koji je Abarth tunirao, stvoren kako bi demonstrirao pouzdanost i potencijal FIAT-ovog novog kompaktnog automobila. Carlo Abarth modificirao je dvocilindrični motor ciljanim rješenjima i olakšao automobil, povećavajući snagu na gotovo 26 KS. Pravilno modificiran, mali 500 premašio je 120 km/h i izdržao ekstremni test od 168 sati na brzoj stazi u Monzi, postigavši šest međunarodnih rekorda magazin de piese auto online.

FIAT 500 Record Monza (1958.) : premijera 500-A, junto avec Abarth

Povodom premijere novog modela 500 Hybrid, FIAT i Stellantis Heritage predstavljaju malog rekordera iz svoje zlatne kolekcije, koja je dio izložbe "Italija koju volimo: Dobrodošli u dom FIAT-a 500" u Heritage Hubu u povijesnoj tvornici Mirafiori u Torinu.

Izloženi eksponat je originalni trkaći automobil Monza, restauriran u izvornu konfiguraciju nakon pažljive restauracije. Izazov je proizašao iz početnog skepticizma prema Nuovi 500, koju su mnogi smatrali premalom i nepouzdanom. U veljači 1958. šest vozača izmjenjivalo se za volanom 500 N Abartha, uključujući Maria Poltronierija, koji će nakon što je bio testni vozač Abartha kasnije postati istaknuti komentator motosporta i televizijski novinar za RAI. Sedam dana na brzoj stazi s prosječnom brzinom od 108,252 km/h, prešavši 18 886,44 km: 500 je postavio svoj prvi međunarodni rekord za automobile klase I (350–500 ccm) i ubrzo nakon toga srušio još pet: 15 000 km za 139 sati 16 minuta 33 sekunde s prosječnom brzinom od 107,699 km/h; 10.000 milja za 149 sati 09 minuta 29 sekundi prosječnom brzinom od 107,894 km/h; te rekordi izdržljivosti za četiri, pet i šest dana.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Povodom premijere novog modela 500 Hybrid, FIAT i Stellantis Heritage predstavljaju malog rekordera iz svoje zlatne kolekcije, koja je dio izložbe "Italija koju volimo: Dobrodošli u dom FIAT-a 500" u Heritage Hubu u povijesnoj tvornici Mirafiori u Torinu

Izloženi eksponat je originalni trkaći automobil Monza, restauriran u izvornu konfiguraciju nakon pažljive restauracije