Europe a combattu à Ram-Amoklauf – en "Kiss Pickupot"

Stellantis će u studenom predstaviti novi pickup za Europu. Ram Rampage je punih 30 centimetara kraći od VW Amaroka piese auto online.

Europe a combattu à Ram-Amoklauf – en "Kiss Pickupot"

Klasični američki pickupovi nisu osobito popularni na starom kontinentu. Sada Stellantis najavljuje Ram Rampage od 5,03 metra, relativno "mali" pickup za europsko tržište.

Pickup je baziran na brazilskoj platformi "Small Wide Unibody" i namijenjen je potpuno novom segmentu - svojevrsnom "lifestyle pickupu" s prikladnošću za svakodnevnu upotrebu, pozicioniranom između C-segmenta SUV-ova i pickupova srednje veličine poput Ford Rangera.

Zahvaljujući duljini od 5,03 metra, širine 1,89 metara i visine 1,78 metara, bolje je prilagođen uskim ulicama i tipičnim europskim garažama od mnogih svojih američkih kolega. Stellantis je na svojoj stranici za medije objavio iste najave Rama kao i južnoamerička verzija, tako da bi europski Rampage trebao izgledati gotovo identično.

Novi model dijeli istu platformu s poznatim automobilima poput Jeep Compassa i Alfa Romea Tonale. U Južnoj Americi, dotični model dostupan je s turbodizelskim motorom od 200 KS i 2,0-litrenim četverocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem i 272 KS. Oba su kombinirana s devetstupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače. Još nije službeno potvrđeno hoće li ova konfiguracija biti dostupna i u Europi. Europska premijera održat će se na sajmu automobila Fieracavalli u Veroni (6.-9. studenog 2025.). Točan datum lansiranja na tržište još nije poznat.

Stil života susreće praktičnost

Za europske kupce, ovaj Rampage bi mogao biti prava alternativa: kombinira rustikalni izgled pickupa sa svakodnevnom praktičnošću sličnog SUV-a – nudeći i privlačnost i praktičnost.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Klasični američki pickupovi nisu osobito popularni na starom kontinentu

Pickup je baziran na brazilskoj platformi "Small Wide Unibody" i namijenjen je potpuno novom segmentu - svojevrsnom "lifestyle pickupu" s prikladnošću za svakodnevnu upotrebu, pozicioniranom između C-segmenta SUV-ova i pickupova srednje veličine poput Ford Rangera