Essai rutier: Porsche 911 (996)

Na što treba paziti pri kupnji rabljenog Porschea 911 – pogledali smo pet generacija od 993 do 992 piese auto online.

Essai rutier: Porsche 911 (996)

Prvi 911 je kap koja je prelila čašu. Desetljeća snova, uspomene iz djetinjstva i stalna fascinacija dizajnom, tehnologijom i zvukom šesterocilindričnog bokser motora na kraju se spajaju u želji za posjedovanjem 911.

Ali taj emocionalni naboj ima potencijal dovesti do destruktivnih odluka. Najbolji primjer: 996. Kao prvi 911 s vodom hlađenjem, to je najpovoljnija ulaznica u svijet 911. Cijene koje počinju od 40.000 leva, međutim, ne treba promatrati toliko kao iskušenje koliko kao znak upozorenja na ozbiljno odgođeno održavanje.

Kako biste izbjegli lošu kupnju, evo osnovnih informacija koje su vam potrebne. Međutim, prije kupnje trebali biste potražiti savjet stručnjaka. Dva takva stručnjaka su Dennis Neumann iz 9ELF Hamburg i Tobias Ludwig iz Oettinger Autotechnik. Uz njihovu pomoć saželi smo najvažnije slabosti posljednjih pet generacija 911.

Porsche 911 (996)

Razdoblje proizvodnje: 1997. do 2006.

snaga: 300 do 483 KS

cijene: od 75.000 BGN.

Zbogom hlađenju zrakom! Ono što je započelo 50 godina ranije s modelom 356 – prvim Porscheom – završilo je 1997. s modelom 996. To nije bila jedina značajna promjena – karakterističan oblik modela 911 također je temeljno promijenjen. Takozvana prednja svjetla u obliku oka zamračila su raspoloženje obožavatelja modela 911, a neobičan izgled vrhunskog modela pokazivao je nenamjernu sličnost s osnovnim Porsche Boxsterom. Međutim, 911 je nastavio briljantno voziti, ubrzo je dobio facelift i bio je uspješan, unatoč odustajanju od hlađenja zrakom i klasičnog dizajna.

Slabosti: Oštećenje motora je glavni problem kod modela 996. 3,4-litreni, a od facelifta nadalje i 3,6-litreni šesterocilindrični bokser motori imaju problem s klipovima. Obično je zahvaćen desni blok cilindra, a lijevi ispuh je često začepljen čađom od izgaranja ulja. Neispravni ležajevi balansne osovine također su uzrok oštećenja motora. Veliki remont motora košta preko 50.000 BGN.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Prvi 911 je kap koja je prelila čašu

Ali taj emocionalni naboj ima potencijal dovesti do destruktivnih odluka