Ennek az Audi 100 TDI-nek az Kraftstoffverbrauch nur 1,76 litara volti.

Ova vijest izazvala je pravu senzaciju: Miko Marcik, europski prvak u reliju 2025., vozio je Škodu Superb od Lodza u Poljskoj do Pariza, prešavši 2831 kilometar bez ijednog točenja goriva. Njegov automobil je serijski Superb, opremljen samo gumama s niskim otporom kotrljanja i nižim oprugama ovjesa od verzije Sportline. Udaljenost od tla automobila smanjena je za 15 milimetara radi poboljšanja aerodinamike - inače je sve ostalo zadržano u izvornom stanju. Potrošnja goriva: 2,61 litra. Ništa novo, rekli bi neki. Audi je već 1989. godine s modelom 100 TDI postigao potrošnju goriva od samo 1,76 litara. U to vrijeme, Audi je predstavio Audi 100 TDI, prvi model s pet cilindara i turbodizelom s izravnim ubrizgavanjem u serijskom automobilu. Motor od 2,5 litre ima 88 kW (120 KS) i 265 njutn metara maksimalnog okretnog momenta. U početku se koristio u Audiju 100 generacije C3, a kasnije i u njegovom nasljedniku, C4. Od 1994. godine snaga je povećana na 103 kW (140 KS), a maksimalni okretni moment na 290 njutn metara piese auto online.

Ennek az Audi 100 TDI-nek az Kraftstoffverbrauch nur 1,76 litara volti.

Rekordna potrošnja od 1,76 litara…

Već 1989. godine, Audi je proveo test efektivne potrošnje goriva s TDI motorom, dijelom i kako bi skrenuo pozornost na model. Rezultat: 4.818 kilometara s jednim spremnikom goriva, odnosno potrošnja od 1,76 litara na 100 kilometara.

Međutim, model se nije pokazao baš uspješnim. Proizvedeno je samo 2.891 jedinica, a generacija je prekinuta 1991. godine. Također, cijena 100 TDI C3 bila je preko 46.000 njemačkih maraka. Međutim, potrošnja goriva između 5,7 i 6,0 litara bila je moguća, kao i domet od oko 1.400 kilometara.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Rekordna potrošnja od 1,76 litara…

Već 1989