En Volkswagen Mini, der er et år langt en stor krig vil føre

Prije točno pola stoljeća, Volkswagenov dizajnerski odjel razvio je obećavajući mali automobil koji iz nekog nepoznatog razloga ostaje među manje poznatim projektima koncerna, unatoč svojim praktičnim i stilskim zaslugama. Prototip malog gradskog automobila, nazvanog Chicco, nastao je kao rezultat naručene studije o održivosti i perspektivnom razvoju ove klase automobila. Njegova izuzetno kompaktna struktura implementirala je inovativan koncept montaže karoserije u kombinaciji s povećanom dinamikom, smanjenom potrošnjom goriva i najučinkovitijim pristupom troškovima proizvodnje piese auto online.

En Volkswagen Mini, der er et år langt en stor krig vil føre

Volkswagen je razmatrao stvaranje malog gradskog automobila još 1960-ih (kada prve generacije Golfa i Pola još nisu postojale, čak ni na razini prototipa), iako ta tema tada još nije bila osobito aktualna. Međutim, nakon ozbiljnog potresa na automobilskom tržištu kao posljedice naftne krize, mnogi vodeći proizvođači ponudili su vlastite verzije ekonomičnih, kompaktnih, jeftinih i modernih automobila, a Chicco je bio među najuspješnijim prijedlozima.

Prvi prototip, predstavljen 1975. godine, imao je pogon na prednje kotače i karoseriju s troja vrata i dva volumena, dugu 3,3 m (212 mm kraću od prvog serijskog Pola). Iznimno pojednostavljena unutrašnjost prima četiri osobe, iako nema stražnjih sjedala u konvencionalnom smislu. Putnici sjede izravno na spremniku goriva, koji je prekriven podnom oblogom, na koju su pričvršćeni mali nasloni.

Chicco pokreće eksperimentalni trocilindrični motor od 900 ccm i snage 40 KS. Njegova masa praznog vozila je 650 kilograma, a maksimalna brzina doseže 130 km/h. Međutim, ne dolazi do serijske proizvodnje, budući da se prototip Pola dovršen u isto vrijeme uspijeva puno bolje uklopiti u ulogu kompaktnog i jeftinog automobila.

Mnogo godina kasnije, Volkswagen je ipak uspio u svoju proizvodnu ponudu dodati automobil sličnih parametara u obliku Lupa.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Volkswagen je razmatrao stvaranje malog gradskog automobila još 1960-ih (kada prve generacije Golfa i Pola još nisu postojale, čak ni na razini prototipa), iako ta tema tada još nije bila osobito aktualna

Prvi prototip, predstavljen 1975