En Kia Sportage Motorunk 53 km plus (KITERJESZTETT TESZT)

Dugi test završio je nakon prijeđenih 53.514 km! Kia Sportage završila je na servisu s curenjem rashladne tekućine i gubitkom snage. Dijagnoza: oštećenje motor magazin de piese auto online.

En Kia Sportage Motorunk 53 km plus (KITERJESZTETT TESZT)

Ponekad, kada je sve tako lijepo i potpuno po vašem ukusu, tražimo dlaku u juhi. Ovdje smo je pronašli u bloku motora. Mala pukotina između cilindara broj tri i četiri, i kraj dugog testa automobila s registracijskom oznakom F-PR 1319, koji je tako obećavajuće započeo 2. studenog 2022.

Kia Sportage 1.6 CRDi s 48-voltnim električnim sustavom i 136 KS, u boji Experience Green i opremljen svime što je dobro i skupo: GT-line s 19-inčnim kotačima, Kijinim sjajnim navigacijskim sustavom, koji je većina ljudi mogla intuitivno koristiti, a glasovno upravljanje mu je na razini njemačkih premium modela, sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom bez povlačenja pri kretanju. Cijena testnog automobila: 101.240 leva (izračunato na temelju podataka za Njemačku).

Nakon početne misije od 520 kilometara, tester Rolf Klein bio je impresioniran: „Živjeli dizelaši! Čak ni „utrka“ na autocesti ne podiže potrošnju iznad 8,5 litara.“ Prosječno smo trošili 7,9 litara dizela na 100 km tijekom 50.271 km. A stvari postaju još bolje kada se vozi mirno: „Nakon gotovo 6.000 km rada, bila je šestica ispred decimalne točke“, sažeo je novinar Andreas Mai, kao i mnogi drugi, poput testnog vozača Stefana Mallacha, potvrdio je za Sportage: „136 KS. je dovoljno. Motor malo zvecka, ali ne treba mu više snage!“

Ali na 53.514 km, osjetili smo da bismo htjeli više snage. Što se dogodilo? Prvo se grijanje isključilo, zatim gubitak snage – i upalila se lampica check engine. Prva dijagnoza: automobil je gubio rashladnu tekućinu! Jedan detalj se učinio čudnim Kijinom servisu: mehaničari su obratili pozornost na ulazne i izlazne cijevi hladnjaka grijača, gdje bi zapravo trebale biti dvije stezaljke bez vijka – a na našem Sportageu bila je samo jedna stezaljka, ali s vijkom. Je li neki drugi servis primijetio curenje i zamijenio stezaljku? Ako jest, sada je prekasno. Automobil je nastavio gubiti rashladnu tekućinu, pa su se u Kia Germany duboko pogledali u oči i odlučili: Stvari postaju previše vruće, prekinut ćemo ovo.

Prilikom rastavljanja motora, i ljudi iz Kije i stručnjak iz DEKRE Markus Konstantin odmah su otkrili kvar: malu pukotinu na dnu između trećeg i četvrtog cilindra. „Automobil je imao premalo rashladne tekućine, što je uzrokovalo pregrijavanje“, sažima čovjek iz DEKRE.

I ljudi u Kiji bili su iskreni, rekavši: „Prodali smo 16.513 automobila s ovim motorom, od kojih je 5.076 bilo Sportagea. Poznato je osam slučajeva u svim modelima, od kojih su dva u Sportageu.“ Dobro je što Kia nudi 7-godišnje ili 150.000 km jamstvo. Jer bi inače popravak za Kiu koštao ekvivalent od oko 6.600 BGN.

Nastavite na sljedeću stranicu

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Ponekad, kada je sve tako lijepo i potpuno po vašem ukusu, tražimo dlaku u juhi

Kia Sportage 1