BYD gradi dronove i hangare u svojim automobilima
Kineski proizvođač automobila BYD surađuje s proizvođačem dronova DJI i po prvi put integrira sustav dronova u svoje automobile bobina aprindere ngk pret.

BYD izaziva pomutnju novom tehnologijom: kineski proizvođač električnih automobila razvio je integrirani sustav bespilotnih letjelica za svoje modele u suradnji sa stručnjakom za drone DJI.
Svrha tzv "Lingyuan sustav" je za snimanje impresivnih fotografija tijekom vožnje i čak pruža mogućnost polijetanja i slijetanja dok se automobil kreće.
Dron sustav kao dodatna oprema – ali samo u Kini
Sustav bespilotnih letjelica u početku će se nuditi samo na kineskom tržištu i dostupan je za različite modele BYD-a i njegovih pod-marki.
Postoje dvije opcije: "Lingyuan Battery Swap Edition" s dronom DJI Mavic 3 za luksuznu marku Yangwang i "Lingyuan Fast Charging Edition" s prilagođenim dronom DJI Air 3S za Denza i odabrane BYD modele.
Vrhunac je u tome što dron ima vlastiti hangar, integriran ili pričvršćen na krov automobila, koji koristi kao platformu za polijetanje i slijetanje. Dok se automobil kreće brzinom do 25 km/h, dron može uzlijetati i slijetati.
U načinu letenja prati automobil pomoću funkcije "Follow-me" do 54 km/h i vraća se s udaljenosti do dva kilometra pritiskom na tipku. Vrijeme punjenja baterije u hangaru je 30 minuta (za 20 do 80 posto).
Dron kao pomoćni operater
Prema BYD-u, sustav nudi 30 različitih postavki za snimanje tijekom vožnje. Osim klasičnih selfieja i videa koji bilježe putovanje, tu su i snimke za istraživanje rute ili off-road navigaciju.
Širokokutna 4K kamera u hangaru također se može povezati s kamerom drona kako bi se kombinirale različite perspektive. Sve kontrolira aplikacija Lingyuan koja je u potpunosti integrirana u sustav automobila.
Pretjerano inženjerstvo ili praktična funkcija?
Hoće li dron sustav zaista postati nova stvar ili će jednostavno ostati marketinški trik, tek trebamo saznati. Praktična korist ostaje upitna: spektakularne pokretne snimke su prekrasne (posebno za posao automobilskog novinara), ali većini vozača teško da će biti od koristi. Također ostaje za vidjeti hoće li se sustav zaživjeti na međunarodnim tržištima.
- 2025-07-09 - Dacia 1325 Liberta: von der Felswand aus gesehen
- 2025-07-08 - 45-godišnji otac Polonez
- 2025-07-07 - Modèle de 7 familles d'Opel : en Rüsselsheim-Családmodel
- 2025-07-06 - L'operation FIAT 500 Hybriddel de Mirafiori-auto – 5000 dana jusqu'à la fin 2025
- 2025-07-05 - Et le dernier jour, Mark, quelqu'un qui a attendu 60 ans dans son interprétation, a donné : "Audi har haft et stort behob".
- 2025-07-04 - 70.000 BMW-Elektronikauto'er avec Software-Hiba-Miatt
- 2025-07-03 - Hyundai Ioniq 6 N Dynamic proslavio je svoju premijeru na Festivalu brzine u Goodwoodu.
- 2025-07-02 - 510 LE nakon 50.000 km u kući: moteur AMG V8 bruto
- 2025-07-01 - En VW-betiltja en baan förste Sitzplatznutzung
- 2025-06-30 - Chez Stellantis, nous avons trouvé un motor Hemi-V8!
