Brugte Luxuslimousine: BMW 7er-Serie (F01)
Rabljene luksuzne limuzine impresioniraju svojom udobnošću, prestižem i snagom – njihov gubitak vrijednosti također je impresivan piese auto online romania.

Često pišemo o povoljnim cijenama i novim automobilima koji tek postaju klasici. Posebno primamljiv segment u tom smislu su rabljene luksuzne limuzine koje nerijetko najnižu vrijednost dosegnu nakon znatno manje od dvadeset godina. Drugim riječima: automobili tada vrijede samo između 10 i 20 posto svoje prvotne nove cijene.
No, brzi pad cijena impresivnih automobila rijetko se povezuje s činjenicom da se radi o neafirmiranim talentima. Doista, troškovi održavanja takvog bivšeg tehnološkog lidera često su značajni. Osim posebno skupih rezervnih dijelova, za to je zaslužna i sva tehnologija koja je korištena u automobilima. Mnoge komponente teško su dostupne u slučaju popravaka, osobito u tijesnim odjeljcima motora. A satnice servisne radionice također su značajno porasle posljednjih godina Stergatoare SWF.
BMW serije 7 (F01)
Razdoblje proizvodnje: 2008-2015.
snaga: 245 do 544 KS
cijena: od 24.000 kn
Kupci koji su se zaklinjali na vjernost Mercedesu S-klase definitivno su se morali zadiviti tehničkim vatrometom koji je BMW zapalio sa Serijom 7. Generacija F01 je po prvi put imala dvostruki pogon, integralno aktivno upravljanje, gdje se stražnji kotači upravljaju pod kutom. do 2,5 stupnjeva, kao i infotainment sustav za stražnja sjedala s integriranim monitorima u naslonima prednjih sjedala. Novost je bio i sustav iDrive, koji je olakšao upravljanje kokpitom s tipkama oko kontrolera. Široka paleta motora uključuje varijante sa 6, 8 i 12 cilindara, ali i dva hibrida, s tim da onaj kasniji (od facelifta 2012.) koristi redni 6-cilindrični benzinski motor umjesto V8 jedinice, kao što je doista ekonomičan, ali jedva da se više koristi.
Slabosti: Neke od inovacija su u međuvremenu izazvale probleme. Među pristupačnima je iDrive kontroler s cijenom od 1400 BGN. Neispravni EGR ventili ili nepropusni hladnjak tipični su za popularnu 730d dizelsku varijantu. Integrirano upravljanje djelomično stvara buku, djelomično stražnji kotači blokiraju u položaju zavoja. Osjetljiv na redni 6-cilindrični benzinski motor (N54) je ispušni ventil turbo motora. Budite oprezni s V8 benzincima (N63): ovdje su osim lanaca zupčanika problematični i turbine i glave motora.
- 2025-05-08 - El Auszeichnung international plus important à Chavdar busznak
- 2025-05-07 - Erle BMW 3-as est en lang tids verhuurd
- 2025-05-06 - Notre Jeep Compass : l'appareil le plus électronique depuis environ 375 mètres de long
- 2025-05-05 - Az Alfa du petit SUV-ja – de mon 4x4-Gyel (VIDEO)
- 2025-05-04 - L'Elektro-Pickup de Jeff Bezos košta oko 35.000 dolara.
- 2025-05-03 - Ekskluzivni Fordov model može biti model Kuga
- 2025-05-02 - Alfa Romeo, Jeep i FIAT nisu osim marki
- 2025-05-01 - Dans une BMW 3er seguidor et Neue-Klasse-Design (VIDEO)
- 2025-04-30 - Évalueriez-vous un moteur VW?
- 2025-04-29 - Želite li integrirati određeni model DS Automobiles et Formel-E-Technologie?
