Brugte Luxuslimousine: BMW 7er-Serie (F01)
Rabljene luksuzne limuzine impresioniraju svojom udobnošću, prestižem i snagom – njihov gubitak vrijednosti također je impresivan piese auto online romania.

Često pišemo o povoljnim cijenama i novim automobilima koji tek postaju klasici. Posebno primamljiv segment u tom smislu su rabljene luksuzne limuzine koje nerijetko najnižu vrijednost dosegnu nakon znatno manje od dvadeset godina. Drugim riječima: automobili tada vrijede samo između 10 i 20 posto svoje prvotne nove cijene.
No, brzi pad cijena impresivnih automobila rijetko se povezuje s činjenicom da se radi o neafirmiranim talentima. Doista, troškovi održavanja takvog bivšeg tehnološkog lidera često su značajni. Osim posebno skupih rezervnih dijelova, za to je zaslužna i sva tehnologija koja je korištena u automobilima. Mnoge komponente teško su dostupne u slučaju popravaka, osobito u tijesnim odjeljcima motora. A satnice servisne radionice također su značajno porasle posljednjih godina Stergatoare SWF.
BMW serije 7 (F01)
Razdoblje proizvodnje: 2008-2015.
snaga: 245 do 544 KS
cijena: od 24.000 kn
Kupci koji su se zaklinjali na vjernost Mercedesu S-klase definitivno su se morali zadiviti tehničkim vatrometom koji je BMW zapalio sa Serijom 7. Generacija F01 je po prvi put imala dvostruki pogon, integralno aktivno upravljanje, gdje se stražnji kotači upravljaju pod kutom. do 2,5 stupnjeva, kao i infotainment sustav za stražnja sjedala s integriranim monitorima u naslonima prednjih sjedala. Novost je bio i sustav iDrive, koji je olakšao upravljanje kokpitom s tipkama oko kontrolera. Široka paleta motora uključuje varijante sa 6, 8 i 12 cilindara, ali i dva hibrida, s tim da onaj kasniji (od facelifta 2012.) koristi redni 6-cilindrični benzinski motor umjesto V8 jedinice, kao što je doista ekonomičan, ali jedva da se više koristi.
Slabosti: Neke od inovacija su u međuvremenu izazvale probleme. Među pristupačnima je iDrive kontroler s cijenom od 1400 BGN. Neispravni EGR ventili ili nepropusni hladnjak tipični su za popularnu 730d dizelsku varijantu. Integrirano upravljanje djelomično stvara buku, djelomično stražnji kotači blokiraju u položaju zavoja. Osjetljiv na redni 6-cilindrični benzinski motor (N54) je ispušni ventil turbo motora. Budite oprezni s V8 benzincima (N63): ovdje su osim lanaca zupčanika problematični i turbine i glave motora.
- 2025-07-06 - L'operation FIAT 500 Hybriddel de Mirafiori-auto – 5000 dana jusqu'à la fin 2025
- 2025-07-05 - Et le dernier jour, Mark, quelqu'un qui a attendu 60 ans dans son interprétation, a donné : "Audi har haft et stort behob".
- 2025-07-04 - 70.000 BMW-Elektronikauto'er avec Software-Hiba-Miatt
- 2025-07-03 - Hyundai Ioniq 6 N Dynamic proslavio je svoju premijeru na Festivalu brzine u Goodwoodu.
- 2025-07-02 - 510 LE nakon 50.000 km u kući: moteur AMG V8 bruto
- 2025-07-01 - En VW-betiltja en baan förste Sitzplatznutzung
- 2025-06-30 - Chez Stellantis, nous avons trouvé un motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km plus (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 godina možete imati vještice i alate za popravak motora
- 2025-06-26 - Opel Frontera: SUV familier plus confortable avec Hellyel
