Brugte Luxuslimousine: Audi A8 (D4)
Rabljene luksuzne limuzine impresioniraju svojom udobnošću, prestižem i snagom – njihov gubitak vrijednosti također je impresivan piese auto autopower.

Često pišemo o povoljnim cijenama i novim automobilima koji tek postaju klasici. Posebno primamljiv segment u tom smislu su rabljene luksuzne limuzine koje nerijetko najnižu vrijednost dosegnu nakon znatno manje od dvadeset godina. Drugim riječima: automobili tada vrijede samo između 10 i 20 posto svoje prvotne nove cijene.
No, brzi pad cijena impresivnih automobila rijetko je posljedica činjenice da se radi o neafirmiranim talentima. Doista, troškovi održavanja takvog bivšeg tehnološkog lidera često su značajni. Osim posebno skupih rezervnih dijelova, za to je zaslužna i sva tehnologija koja je korištena u automobilima. Mnoge komponente teško su dostupne u slučaju popravaka, osobito u tijesnim odjeljcima motora. A satnice servisne radionice također su značajno porasle posljednjih godina.
Audi A8 (D4)
Razdoblje proizvodnje: 2010-2017
Snaga: 204 do 605 KS
cijena: od 30.000 kn
Audi A8 pokazuje dobro uvježbanu formu u visokoj klasi. To nije samo zahvaljujući laganoj aluminijskoj arhitekturi (D4 se po prvi put temelji na modularnoj platformi za modele s uzdužno postavljenim motorom s unutarnjim izgaranjem), već i izvrsnom dinamičkom upravljanju i stabilnoj povezanosti s površinom ceste s relativno kratak hod opruge ovjesa. Samo se vozači navikli na prilično udobnu vožnju S-klase žale na oštru prirodu A8. Raspon motorizacija iznimno je širok – od 4-cilindričnog hibrida (izuzetno rijetko) preko 6-cilindarskog i 8-cilindričnog dizel motora do 6,3-litrenog W12 atmosferskog motora s 500 KS. Inačice S8 sa 520 ili 605 KS pozicionirane su kao sportski imidž modeli. (S8 Plus). 4-litreni turbo V8 agregat zamjenjuje 4,2-litreni V8 s prirodnim usisavanjem iz 2012. koji izvrsno zvuči Set curea de distributie Optibelt.
Nedostaci: u slučaju oštećenja dijelove karoserije mijenja Audi. Ispada prilično skupo, pa specijalizirane radionice nude popravak automobila. Međutim, ne mogu svi dobro raditi: ako se listovi ne zagriju dovoljno dobro prije obrade, postoji opasnost od curenja. Omiljeni rezervni dijelovi: kompresor zračnog ovjesa i brizgaljke na 3.0 TDI. Dizelske jedinice nisu samo maratonci, već i česti kandidati za ugađanje i modifikacije. Kao rezultat toga, cijeli lančani prijenos pati.
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km plus (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 godina možete imati vještice i alate za popravak motora
- 2025-06-26 - Opel Frontera: SUV familier plus confortable avec Hellyel
- 2025-06-25 - Ensemble moteur Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Nova Opel Frontera isporučuje se s originalnom dodatnom opremom i prirodnim iskustvom odmora.
- 2025-06-23 - Dakija 1302. - prije 50 godina
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Il s'agit d'une Ford Puma électrique de 57,700 levas indulóárár Tütséja en Bolgár Piacot.
- 2025-06-19 - Javitott va plus loin : ¿Mansory-Tuning za M5-OT ?
- 2025-06-18 - Novi simbol: Nissan LEAF se vratio
