AZ AUTO BILD ÚJ, 07. 08. 2025. SZÁMÁBAN A KÖVETKEZŐKET TALÁLJA :
DOBRODOŠLI U ERU UMJETNIH AUTOMOBIL magazin de piese auto online.

AKO ČITATE OVE REDKOVE, VJEROVATNO SPADATE U KATEGORIJU „NAFTA U KRVI“ – volite miris goriva, volite ručno mijenjanje brzina, ne smeta vam zaprljati ruke u ulju, ne želite da vam ESP i ABS smetaju – i cijenite sve što je dobro u starom automobilskom svijetu. Ali neću vas kriviti ako imate visoko mišljenje o smjeru u kojem ide svijet na kotačima. Udobniji, tiši, s više prostora – električni automobili definitivno imaju mnoge prednosti za masovnog potrošača. A moderni sustavi pomoći u nekim situacijama mogu spasiti život čak i najboljem vozaču – ne samo zato što ne gube koncentraciju i ne umaraju se nakon dugog putovanja. Sve je to divno – ali ne i pokušaji automobilske industrije da nam „laže“ o tome što se događa u automobilu u pokušaju da otjera našu nostalgiju za onim što će uskoro biti nepovratno izgubljeno. Simulacija kratkih brzina u 1-stupanjskom mjenjaču električnog automobila, umjetni zvukovi motora s unutarnjim izgaranjem, „pucketanje“ ispuha iz zvučnika… Sve nam to ne treba – kao što nam ne trebaju ni umjetne arome koje nam daju lažni osjećaj vina. Ako ćemo se voziti samo na struju, cijenimo tihi rad pogona i glatko, vrtložno linearno ubrzanje. Ostalo prepustimo računalnim igrama. Barem ćemo se snaći bez virtualne stvarnosti za volanom.
VIŠE POKRETA
Novi motori za Renault Symbioz: potpuni hibrid postaje snažniji, blagi hibrid je osnovna opcija
SAMO GODINU KASNIJE RENAULT je restrukturirao ponudu pogona kompaktnog SUV-a Symbioz (u praksi dulja verzija Captura, oba modela temelje se na platformi CMF-B). Iako je ponuda malo pretjerana: do sada se za model nudio samo puni hibrid E-Tech 145 sa 143 KS, koji se sada više ne proizvodi. Zamijenit će ga snažnija hibridna verzija, Full Hybrid E-Tech 160 sa 158 KS. Inače, nema promjena na već čudnom automatskom mjenjaču Multi-Mode, a naravno, dinamičke karakteristike su nešto bolje. Umjesto 1,6-litrenog benzinskog motora kao prije, dio pogona motora s unutarnjim izgaranjem preuzima 1,8-litreni 4-cilindrični agregat. Njegovih 109 KS (1,6: 94 KS) sada se iz električnog stroja ponovno dodaje 49 KS. To rezultira sustavnom snagom od 158 KS i maksimalnim sustavnim okretnim momentom od 265 Nm – 15 više nego prije. Ovo je prilično impresivno za sprint od 9,1 sekundi do 100 km/h i maksimalnih 180 km/h. Značajno poboljšanje u usporedbi s prethodnikom, kojem je trebalo 10,6 sekundi za sprint do 100 km/h i maksimalnih 170 km/h.
MICRA, KOLIKO SI NARASLA!
Nissan Micra se vraća! U međuvremenu, šesta generacija dolazi s retro elementima i električnim pogonom
MICRA JE JEDAN OD NAJDUGOTRAJNIJIH malih automobila na tržištu: model je dostupan od 1982. godine. To je jedan od onih automobila čije se generacije uvelike razlikuju jedna od druge. To se odnosi i na novu generaciju koju Nissan lansira nakon tri godine bez Micre (njezin prethodnik je prestao s proizvodnjom 2022.). Novi model je u skladu s trenutnim trendovima. Njegov oblik je impozantniji nego prije, također ima pomalo retro osjećaj i - to nikoga ne bi trebalo iznenaditi - automobil je električni. I to nije déjà vu. Svojim oblikom, novi električni Nissan podsjeća na novi Renault 5. Uostalom, nova Micra je proizvod saveza dvaju brendova.
MIR I SAMO MIR
Nakon samo dvije godine, Austral dobiva potpuno novo lice, približavajući se viziji vodećeg modela Rafale.
NEMA NIKAKVE VEZE S „REVOLUCIJA JEDE SVOJU DJECU!“ Iako u Parizu trenutno sve ukazuje na „renovaciju“ i Francuzi su se usredotočili isključivo na R5, njegovog praktičnog brata R4 i oživljavanje Twinga kao pristupačnog električnog automobila za narod, ipak ne napuštaju svoju trenutnu ponudu na ulici. Naprotiv: godinu dana ranije nego inače, Austral je dobio osvježenje. Nakon gotovo 2 godine, Francuzi osvježavaju model, i to temeljno. 12 Budući da umjesto svježeg make-upa sada nude potpuno novo „lice“ s novom maskom, izraženijim profilom prednjeg poklopca i drugačijim svjetlima, bliskim onima vodećeg modela Rafale, moto modela je više plemenitosti. Inače, kada Austral prođe pored vas, definitivno ćete ga prepoznati. Stražnji dio modela također je temeljito redizajniran. Dok su dizajneri smjeli divljati do krajnjih granica, inženjeri su, čini se, pokazali određenu suzdržanost - barem na prvi pogled.
Nastavite na sljedeću stranicu
- 2025-07-28 - Dodge Durango SRT Hellcat: Test brutalnog SUV-a 707 (VIDEO)
- 2025-07-27 - Touareg je bio pravi automobil, dok su Ferrari i Benz bili Volt.
- 2025-07-26 - Stratégiavältstät: En Fiat vender traveg jusqu'à Belső égésű motorokhoz zurück
- 2025-07-25 - Brugter Sportwagen: Audi S7 Sportback (C7)
- 2025-07-23 - Dacia Duster Hybrid u odnosu na MG ZS Hybrid: usporedni test (VIDEO)
- 2025-07-22 - Van de Mazda CX-5 – Okosabb er tágasabb (VIDEO)
- 2025-07-21 - Xiaomi YU7: pametni telefon opremljen električnim SUV-om (VIDEO)
- 2025-07-19 - Autóipari bestávázní szávegi prádznét Bulgare bietet 300 new Arbeitsplätze
- 2025-07-17 - Potpuno elektronička ponuda najviše kvalitete od FIAT-a.
- 2025-07-16 - Bravo, ID.3 : seulement 90 % Capacité de la batterie 160 km plus
