Audi S6 : 30 ans avec l'essence
Godine 1994. Audi je odlučio ponuditi prilično izazovnu sportsku verziju svog trenutnog modela A6, označenog kao S6. Bio je dostupan i u verzijama limuzine i karavana, ali je imao neka ozbiljna poboljšanja. Vanjske razlike u odnosu na osnovnu verziju bile su manje i ograničene na dva amblema na rešetki i vratima prtljažnika. Unutra je automobil imao sportska sjedala i kožnu presvlaku, a standardna oprema uključivala je i automatski klima uređaj, putno računalo i premium audio sustav. Unutrašnjost je bila dovoljno prostrana, s tim da je samo središnji tunel, potreban za 4x4 sustav, ograničavao prostor za noge putnika na sredini stražnjeg sjedala. Ispod poklopca motora nalazio se redni 5-cilindrični motor, identičan onome iz originalnog reli automobila Audi S1. Kasnije je benzinski agregat s turbopunjačem zamijenjen 4,2-litrenim atmosferskim V8 motorom. Dok je 2,2-litreni motor dostupan samo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (i 5-stupanjskim za američko tržište), V8 je standardno opremljen četverostupanjskim automatskim mjenjačem, a 6-stupanjski automatski dostupan je samo kao opcija piese auto online.

Dvije godine nakon debija druge generacije A6 1997. godine, Audi je predstavio svoju snažniju verziju, S6, koja je, poput svog prethodnika, uspjela osvojiti srca mnogih poznavatelja diljem svijeta. Dizajn aluminijskih naplataka inspiriran je onim iz Audija TT, prednji blatobrani i pragovi bili su nešto širi, a spušteni i ukrućeni ovjes dizajniran je posebno za S6. Među vanjskim prepoznatljivim značajkama su dvije ispušne cijevi s kromiranim završecima, dio standardne opreme. S6 ima visoka prednja sjedala koja pružaju bolju bočnu potporu u zavojima, ali popis opcija uključuje i set sportskih školjkastih sjedala koje je dizajnirao Recaro. S inženjerskog gledišta, S6 je potpuno drugačiji automobil od ostatka A6 ponude. Sustav pogona na sve kotače podešen je za dinamiku, s Torsen središnjim diferencijalom i elektroničkim blokadama diferencijala (EDL) sprijeda i straga, kojima upravlja Bosch ESP sustav. Motor je 4,2-litreni V8 s 340 KS, što je 40 više od standardnog 4,2-litrenog u A6. Dostupan je sa 6-stupanjskim ručnim ili 5-stupanjskim automatskim mjenjačem s ručnim mijenjanjem brzina (Tiptronic).
Sportska tradicija nastavlja se sa sljedećom verzijom Audija S6, predstavljenom 2019. godine. Zanimljivo je da je dostupan u dizelskoj verziji za Europu i benzinskoj verziji za američko tržište. 3,0-litreni V6 dizelski motor također koristi električni kompresor, koji povećava maksimalni okretni moment s tek 2.500 okretaja u minuti i održava ga do 3.100 okretaja u minuti. To se može činiti kao nizak raspon za benzinski motor, ali za dizelaša je više nego dovoljno. Ovaj okretni moment na ravnoj krivulji iznosi 700 Nm, što pomaže velikoj limuzini da ubrza od 0 do 100 km/h za 5 sekundi. Kako bi se postigla ova dinamika, Audi je ugradio električni kompresor koji se okreće oko 70.000 okretaja u minuti i kompenzira protok zraka kada turbopunjač nema dovoljno zraka za vrtnju. Osim toga, ovjes je poboljšan elektroničkim adaptivnim sustavom, a kao opcija može se naručiti sportski diferencijal za stražnju osovinu. Izvan Europe, S6 je dostupan s benzinskim V6 motorom s dva turbopunjača koji razvija 450 KS.
- 2025-10-08 - Dans 24 jours, lancez le Boxster avec Torre!
- 2025-10-07 - Dacia Hipster - s voitures électriques et moustiques (VIDEO)
- 2025-10-06 - Dacia Hipster Concept je elektronički mobilni uređaj.
- 2025-10-05 - Plamen Kamburov osnovao je 2025. godine "Aladža Manastir".
- 2025-10-04 - Opel Combo Electric: vaš omiljeni à Néjlabú
- 2025-10-03 - Tvrtka Leapmotor, osnovana 2015. godine, proizvela je milijun električnih vozila.
- 2025-10-02 - VW Polo: ¿Er det her en ulækker bil?
- 2025-10-01 - Elektromos Fordok-tournera u Bugarskoj
- 2025-09-30 - Ovo je model: Volvo XC90 1. generacije (2002.-2014.)
- 2025-09-29 - Ezek a Hasnut Modelek Csak Mennek Tavb : Tesla Model S
