Audi RS4 kombi s BMW-om M3
Retrospekcija: evo što je Bugarska napisala prije 20 godin piese auto online.

Izraz "koncept velike brzine" zvuči kao tehnologija iz područja perilica rublja ili sokovnika... Ali nije.
U ovom slučaju, to je princip kojeg su se pridržavali tvorci motora novog Audija RS4 u potrazi za maksimalnom snagom. S obzirom na mogućnosti agregata, sasvim prikladni nazivi za dotični princip bili bi i "sustav trajne pobjede" ili "automatski pole position". Tehnologija motora praktički je identična onoj koja se koristi u jedinicama limenih automobila s kojima je Audi osvojio Le Mans i hrpu drugih trofeja diljem svijeta, a njegove tehničke karakteristike znatno premašuju mogućnosti izravnih konkurenata RS4. 4,2-litreni V8 ingolstadtskog sportaša razvija maksimalnu snagu od 420 KS - znatno više od onoga što nude BMW M3 i Mercedes C 55 AMG. Okretni moment od 430 Newton metara također je dobar, budući da čak i dokazani sportaš poput Porschea Carrera S ima "samo" 400 Nm. Još su indikativnije dinamičke brojke performansi RS4, koji se ubraja među izuzetno rijetke limuzine koje ubrzavaju od 0 do 100 km/h za manje od 5 sekundi. Štoviše, vrijednost od 4,8 sekundi stavlja ga izravno u društvo Lamborghinija i Ferrarija (Gallardo – 4,2 sekunde, F360 Spider – 4,6 sekundi).
FSI-arpream ne oklijeva prijeći granicu od 8000 okretaja u minuti
Tu dolaze do izražaja prednosti spomenutog „koncepta visokih okretaja“. Osmerocilindrični motor postiže maksimalnu snagu pri 7.800 okretaja u minuti, ali FSI motor ne oklijeva i hrabro prelazi granicu od 8.000 okretaja u minuti u ozbiljnim situacijama gdje se mora iscijediti svaka posljednja desetinka sekunde. U ovom slučaju, FSI sustav (Fuel Stratified Injection) nije toliko usmjeren na smanjenje potrošnje koliko na poboljšanje punjenja neobično dugohodnog RS motora i rezultirajuće povećanje snage i okretnog momenta pri niskim okretajima.
U praksi to znači da supersportski A4 započinje svoju glatku i snažnu vožnju iz praznog hoda, ubrzava asertivno i s debelim zvukom, potičući vozača na promjenu u sljedeću brzinu šištanjem. U kombinaciji s (za razliku od „civilnog“ A4) izrazito „kratkim“ prijenosnim omjerima mjenjača, sprintevi nikada ne traju predugo. Užitak dijaloga s mjenjačem donekle kvari samo ne baš precizno vođenje ručice mjenjača. U svakom slučaju, galop završava kada se dosegne uobičajena granica od 250 km/h, iako prema riječima tvoraca RS4, korištene gume omogućuju veću brzinu.
Resursi ovjesa ingolstadtskog cestovnog automobila također se ne čine iscrpljenima, iako se prilično ozbiljna (za model sa sportskim ambicijama) težina od 1,6 tona jasno osjeća u ponašanju prednje osovine. Međutim, čvrsto podešavanje i mjere za smanjenje vibracija karoserije u zavojima te pri naglom kočenju i kretanju osiguravaju stabilno i precizno ponašanje.
Šteta je samo što je Audi primijenio "koncept visokih okretaja" i na cijene - u Njemačkoj će novi RS4 biti dostupan za ne manje od 70.000 eura...
- 2025-06-14 - Xiaomi SU7 Ultra stvara Nordschleife-Elektroauto-Record!
- 2025-06-13 - Pontiac Nagydíj 1966 : nouvelle génération
- 2025-06-12 - Un Hyundai predstavlja temeljnu verziju Ioniq 6 N.
- 2025-06-11 - Un Belügyminisztérium comprend également 980 Autos et 285 Motorradteile
- 2025-06-10 - Brujas Mercedes-Model: Mercedes CLS
- 2025-06-09 - Stellantis Heritage je u Clubu Italia s ekskluzivnim modelom Abarth 695
- 2025-06-08 - Naš Multivan pour 8 personnes livrés à Bolgar-Piacot
- 2025-06-06 - I novi automatski mjenjač BMW Motorrad
- 2025-06-05 - Et BMW i4 Topmodel 601 lóeről kommt
- 2025-06-04 - Škoda Superb 1.5 TSI m-HEV: en cseh E-szätná národná tálángel (TESZT)
