Audi Q7 – et un moment rare (autre chose)
Što je Bugarska napisala prije 20 godin magazin de piese auto online.

„Posljednji će biti prvi.“ Biblijska mudrost poprima zanimljiv zvuk na pozadini gigantskog Audija Q7, koji se pojavljuje posljednji među njemačkim prestižnim SUV modelima, ali s druge strane, svojom duljinom od preko 5 m nadmašuje sve njih.
Dugo očekivani Q7 prvi je „pravi“ SUV pune veličine marke iz Ingolstadta – činjenica koja također zvuči prilično čudno, s obzirom na Audijevu slavu u području pogona na sva četiri kotača. Čudno, jer je marka, koja se već četvrt stoljeća povezuje s legendarnim quattrom, s ovom premijerom ozbiljno kasnila. Samo za usporedbu – G-model se s Mercedesovim amblemom pojavio još 1979., a prva generacija američkog Stuttgart ML-a ugledala je svjetlo dana 1997. Ni BMW nije kasnio i u međuvremenu također ima dva SUV modela.
Q7 je punih 34 centimetra duži od VW Touarega
Jasno je da tko god bude posljednji, a želi biti prvi, svakako mora smisliti nešto originalnije i bolje od etabliranih proizvoda konkurencije. Kako bi opisao tu originalniju i bolju stvar, Audi koristi izraz „Performance SUV“. Točan sadržaj ovog koncepta definitivno je vezan, prije svega, uz dimenzije – Q7 je zaista velik automobil s duljinom većom od 5 (5,09 m), širinom od gotovo 2 (1,98 m) i visinom od 1,74 metra. Samo za usporedbu, istaknut ćemo da duljina daleko od premalog Touarega (na čijoj se tehničkoj platformi temelji Audijev SUV model) doseže „jedva“ 4,75 metara…
Unutrašnjost Q7 je također izuzetno raskošna i nudi tri reda sjedala s kapacitetom do sedam sjedala. Pojedinačna sjedala drugog reda mogu se pojedinačno uzdužno podešavati i preklapati poput onih u posljednjem redu. Zahvaljujući tim opcijama, oni koji žele prevoziti velike količine u novom Q7 praktički su oslobođeni ikakvih prepreka - maksimalni kapacitet ingolstadtskog SUV-a iznosi impresivnih 2035 litara, a s pet zauzetih sjedala, prtljažnik prima jednako impresivnih 775 litara. To je također više nego što ćete pronaći kod izravnih konkurenata novog modela...
Važna pitanja o snazi i cijeni ostaju. Q7 debitira na tržištu u dvije verzije što se tiče motora – s dizelskim 3.0 TDI s 233 KS/500 Nm i benzinskim V8 s radnim volumenom od 4,2 litre (350 KS/440 Nm). Najmanji broj u cjeniku za njemačko tržište može se naći naspram osnovne verzije dizelske verzije – iznos je 48.900 eura i znači da je barem cijenom Q7 od samog početka ispred Mercedesove M-klase. Pitanje je hoće li ostale kvalitete velikog Audija biti dovoljne da dovedu novajliju na vodeću poziciju. Odgovor će dati prvi sveobuhvatni test…
- 2025-10-12 - Forfatteren af The Walking Dead tager de Autorin over
- 2025-10-11 - Les appareils électriques Suzuki sont livré avec de l'éthanol
- 2025-10-09 - Audi S6 : 30 ans avec l'essence
- 2025-10-08 - Dans 24 jours, lancez le Boxster avec Torre!
- 2025-10-07 - Dacia Hipster - s voitures électriques et moustiques (VIDEO)
- 2025-10-06 - Dacia Hipster Concept je elektronički mobilni uređaj.
- 2025-10-05 - Plamen Kamburov osnovao je 2025. godine "Aladža Manastir".
- 2025-10-04 - Opel Combo Electric: vaš omiljeni à Néjlabú
- 2025-10-03 - Tvrtka Leapmotor, osnovana 2015. godine, proizvela je milijun električnih vozila.
- 2025-10-02 - VW Polo: ¿Er det her en ulækker bil?
