Alfa Romeo-eladása wächst weiter

U stalno promjenjivom društvenom i industrijskom okruženju, globalni rast Alfa Romea se nastavlja - u prvoj polovici 2025. godine registracije marke zabilježile su porast od 20% u odnosu na isto razdoblje 2024. godine, što potvrđuje pozitivan trend u pogledu volumena i konsolidacije tržišnog udjela. Ovaj rezultat odražava uspjeh cijele modelne linije, upotpunjene novim kompaktnim Juniorom, primljenim s velikim entuzijazmom, potvrđujući sposobnost Alfa Romea da se razvija magazin de piese auto online.

Alfa Romeo-eladása wächst weiter

Santo Ficcili, izvršni direktor Alfa Romea:

„115. obljetnica Alfa Romea nije samo prigoda za slavlje, već prilika za slavlje najautentičnije biti marke. Homogeni rast obilježio je prvih šest mjeseci godine, zahvaljujući solidnom planiranju i sveobuhvatnoj komercijalnoj ponudi. S više od 45.000 narudžbi, Alfa Romeo Junior glavna je pokretačka snaga iza palete modela, koja, zajedno s Tonaleom, Giulijom i Stelviom, nastavlja utjelovljivati duh marke u svojim segmentima. Fokus je i na budućnosti - uskoro ćemo podijeliti novu viziju marke, rezultat strastvenog rada iznimnog tima. Želimo iskoristiti nove prilike i odlučno se suočiti s izazovima stalno promjenjivog globalnog tržišta. To ćemo učiniti s našim ljudima, s mrežom prodavatelja i s obožavateljima marke diljem svijeta, ojačani jedinstvenim identitetom i smjelim pristupom koji je oduvijek bio naš zaštitni znak.“

U Europi su registracije porasle za 33,3% u odnosu na prethodnu godinu, čime je ojačana prisutnost marke i istaknut jasan trend rasta. Uspjeh je potaknulo nekoliko ključnih tržišta, uključujući Francusku s porastom od +51%, gdje Junior sada predvodi svoj segment; Ujedinjeno Kraljevstvo s +50%; Italiju s +35%; i konačno Nizozemsku, s eksponencijalnim rastom od 200%.

Alfa Romeo je također zabilježila snažan rast u Južnoj Americi, s porastom od 63% u odnosu na prvu polovicu 2024., što potvrđuje rastući interes za modele marke u regiji s visokim potencijalom. S druge strane, u Sjevernoj Americi registracije su pale u promjenjivom okruženju s kojim se marka suočava strateškim pristupom i proaktivnom vizijom iskorištavanja novih prilika za rast.

U regiji Bliskog istoka i Afrike (MEA), Alfa Romeo nastavlja jačati svoju prisutnost s porastom registracija od 34% u odnosu na prethodnu godinu.

Konačno, u indijsko-azijsko-pacifičkoj regiji, brend nastavlja ulagati u jačanje svoje prisutnosti. U lipnju je Junior debitirao u Japanu, a uskoro slijedi lansiranje u Australiji. Očekuje se da će brend uskoro biti lansiran u Maleziji i Tajvanu, što označava novu fazu u njegovom širenju u regiji. U iščekivanju ovih događaja, performanse u prvoj polovici godine obilježene su blagim padom. U Kini, performanse ostaju stabilne u usporedbi s 2024. godinom.

Rast Alfa Romea pokreće model Junior - u samo nekoliko mjeseci od lansiranja u 38 zemalja, već je premašio 45.000 narudžbi, od čega 17% za potpuno električnu konfiguraciju. Junior je dostupan u verzijama Elettrica Veloce od 280 KS, Elettrica od 156 KS i Ibrida od 145 KS, a potonja je dostupna i u konfiguraciji Q4, što predstavlja najkompletniju ponudu u segmentu, uspješno reinterpretirajući duh marke na kompaktan i pristupačan način. Tonale također nastavlja igrati stratešku ulogu u ponudi Alfa Romea i ostaje mjerilo u kategoriji Premium C-SUV zahvaljujući ravnoteži između sportskog duha, učinkovitosti i naprednih tehničkih značajki. Pozitivne rezultate zabilježili su i Giulia i Stelvio, koji nastavljaju utjelovljivati bit sportskog duha Alfa Romea u svojim segmentima.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Santo Ficcili, izvršni direktor Alfa Romea:

„115