50.000 kilometara depuis Nickerchen : dans Baba-Benz-Rekord
Godine 1983 Koliko je top model serije W 201 bio jak u to vrijeme, dokazuje Mercedes! Tri svjetska rekorda postavljena su na temperaturi od 40 stupnjev amortizoare sachs pret fata si spate.

Da, motori starih Mercedesovih modela općenito se smatraju vrlo jakim i izdržljivim. Ali Mercedes je dokazao koliko jak takav motor može biti u Nardu 1983. Tamo su tri Mercedesa W 201 testirana na limitu na vanjskoj temperaturi od preko 40 stupnjeva. I vrijedi, jer u kolovozu 1983. god. Mercedes postavlja tri nova svjetska rekorda.
Na udaljenostima od 25.000 kilometara, nešto više od 40.000 kilometara i ono najimpresivnije: preko 50.000 kilometara. Najbrži od tri modela, 190 2.3-16 radio je dan i noć nešto više od osam dana – punim gasom! Zaustavljanje je samo zbog bitnih stvari, kao što je dolijevanje goriva, inače mali Benz radi ukupno 201 sat 39 minuta i 43 sekunde. Čini se da je činjenica da je seriji W 201 Benz trebao gotovo 201 sat da postavi ovaj rekord.
Činjenica da je ova nevjerojatna snaga postignuta gotovo kontinuirano pri najvećoj brzini, odnosno pri 250 km/h, samo priču čini još nevjerojatnijom. A vozačima se nije zavrtjelo u glavi: ipak je trkaća staza Nardo duga samo 12,6 kilometara. To je skoro 4000 krugova!
Naravno, 190 ne ostaje potpuno zaliha za ovaj projekt. Iako je Mercedes zadržao izvornih 185 KS, karoserija je aerodinamički optimizirana te je – među ostalim – promijenjen sustav ubrizgavanja jer motor mora izdržati gotovo stalno opterećenje u crvenoj zoni (od 6000 okretaja). Donekle je smanjena i težina, primjerice nedostaje stražnje sjedalo.
Danas se jedan od tri rekordna automobila može vidjeti u muzeju Mercedes-Benz u Stuttgartu. Tu, u nagnutom položaju, svrstava se odmah iza brzinskog rekordera W 125! Inače: od tri W 201 testirana u Nardu, svi su uspješno prošli kroz cilj nakon 50.000 kilometara; "zelena" - tri su primjerka bila označena različitim bojama - koja "stoji" u muzeju zauzima treće mjesto. Bijeli Mercedes je najbrži, a crveni ostaje na drugom mjestu.
- 2025-06-14 - Xiaomi SU7 Ultra stvara Nordschleife-Elektroauto-Record!
- 2025-06-13 - Pontiac Nagydíj 1966 : nouvelle génération
- 2025-06-12 - Un Hyundai predstavlja temeljnu verziju Ioniq 6 N.
- 2025-06-11 - Un Belügyminisztérium comprend également 980 Autos et 285 Motorradteile
- 2025-06-10 - Brujas Mercedes-Model: Mercedes CLS
- 2025-06-09 - Stellantis Heritage je u Clubu Italia s ekskluzivnim modelom Abarth 695
- 2025-06-08 - Naš Multivan pour 8 personnes livrés à Bolgar-Piacot
- 2025-06-06 - I novi automatski mjenjač BMW Motorrad
- 2025-06-05 - Et BMW i4 Topmodel 601 lóeről kommt
- 2025-06-04 - Škoda Superb 1.5 TSI m-HEV: en cseh E-szätná národná tálángel (TESZT)
