50 godina možete imati vještice i alate za popravak motora
Motociklistička kultura u Bugarskoj ima stare tradicije koje datiraju još iz samog početka 20. stoljeća. Statističke studije provedene prije gotovo 100 godina pokazuju da je prodaja motocikala u našoj zemlji mnogo veća nego u susjednim zemljama, a to je dovoljno valjana pretpostavka za izgradnju vlastite motociklističke industrije. To je postala činjenica 1956. godine, ali od samog početka suočava se s egzistencijalnim problemom, budući da nije povezana sa strateškim planovima industrijskog razvoja Narodne Republike Bugarske. Iste godine naša se zemlja specijalizirala za proizvodnju električnih i viličarskih vozila u okviru Vijeća za uzajamnu ekonomsku pomoć (SEV), dok je proizvodnja motocikala osvojena samo zahvaljujući čvrstoći i inicijativi uprave bivše tvornice zrakoplova u Loveču. I premda razvoj takve industrije nije dio dugoročnog državnog planiranja u području prometnog inženjerstva, ispada da je to jedna od najatraktivnijih i najprofitabilnijih grana industrije, što je sasvim razumljivo. Njezini proizvodi relativno su pristupačni i traženi od strane ogromnog broja pojedinačnih kupaca, kako u našoj zemlji tako i u nizu drugih zemalja diljem svijeta. Zato je, unatoč pasivnom stavu odgovornih institucija prema motociklističkoj industriji, ona u kratkom vremenu uspjela razviti vrlo visoke razine. Također je jedna od rijetkih koja uživa dobre prihode, te se stoga dio dobiti može reinvestirati u razvoj novih, puno modernijih i konkurentnijih modela magazin de piese auto online.

Početkom 1969. godine, tvornica Balkan odvojila se od Balkancara i pridružila se novoosnovanom Državnom gospodarskom udruženju Avtoprom, koje je bilo povezano s vrlo optimističnim očekivanjima za njegov budući razvoj. Kasnije te godine predstavljena je potpuno nova serija prototipova, kojima je tvornica pokazala želju za ulaskom u nove segmente tržišta dvokotačnih vozila, kako u smislu različite zapremnine, tako i za privlačenjem šireg kruga kupaca svojim modelima od 50 ccm, kroz moderne sportske varijante i mopede motociklističkog tipa. U tom razdoblju vođeni su i uspješni pregovori s tvrtkama Motobecane i Peugeot za licencnu proizvodnju njihovih motora za motocikle. Početkom 1970-ih raspravljalo se i o mogućnosti uvoza Simson motora. U listopadu 1973. Državno gospodarsko udruženje Avtoprom izjavilo je namjere proširenja tvornice Balkan kako bi se dosegao proizvodni kapacitet od 55 000 mopeda godišnje.
Ubrzo nakon toga, međutim, dogodila se nagla promjena u razvoju ovog ohrabrujućeg trenda, te je u proljeće 1974. donesena odluka o prestanku proizvodnje motocikala u Bugarskoj. To je bilo nakon konzultacija planskih organizacija Narodne Republike Bugarske i SSSR-a, održanih u travnju iste godine, koje su predviđale prestanak proizvodnje dvokotačnih vozila. Glavni motiv za ovu konačnu izjavu opravdan je potrebom hitnog osiguranja novog proizvodnog resursa za potrebe Balkancar DSO-a...
Dva desetljeća u našoj zemlji proizvedeno je ukupno 439.291 dvokotačnih vozila (motocikala i mopeda), što je uvelike pokrivalo potražnju u zemlji, a značajan dio prodan je i u inozemstvu. Nakon 1975. godine tržište motocikala u Bugarskoj zapalo je u svojevrsni vakuum, iz kojeg se postupno počelo izvlačiti tek sredinom 1990-ih…
- 2025-07-17 - Potpuno elektronička ponuda najviše kvalitete od FIAT-a.
- 2025-07-16 - Bravo, ID.3 : seulement 90 % Capacité de la batterie 160 km plus
- 2025-07-15 - GAZ-13S "Čajka": politika oglašavanja
- 2025-07-14 - Roemeniëából Görögországba elektronisk autoval: mennyibe kerül?
- 2025-07-13 - Extreme Tuning je alat Carpoint za Daciu Bigster
- 2025-07-12 - Renault Boréal – nova Dacia Bigster de Europa est le premier
- 2025-07-11 - Visszaseekke: ¿Eladó Alfa Romeo i Maserati?
- 2025-07-10 - Durante 40 ans a fait ses debitira na premijeri Jeepa Diesel.
- 2025-07-09 - Dacia 1325 Liberta: von der Felswand aus gesehen
- 2025-07-08 - 45-godišnji otac Polonez
