40 godina od početka Renaulta koji je prijetio Ferrariju i Porscheu
Prije točno četiri desetljeća, 4. veljače 1985. godine, na sajmu automobila u Amsterdamu javnosti je prvi put predstavljen vrlo atraktivan automobil – potpuno novi Alpine V6 sportski coupe. Riječ je o Renaultovom najsnažnijem i najbržem serijskom modelu koji sasvim ozbiljno ulazi u teritorij Ferrarija i Porschea, a dostupan je u dvije izvedbe - GT i Turbo. Alpine V6 uključuje neka od najnaprednijih inženjerskih rješenja svog vremena, pružajući vrlo dobre dinamičke performanse i veliku snagu, u kombinaciji s visokom udobnošću, stabilnošću i sigurnošću caseta directie trw pret.

Elegantna karoserija testirana je u zračnom tunelu i ističe se vrlo niskim koeficijentom otpora (Cd) od 0,28 za GT i 0,30 za Turbo, što Alpine V6 čini omiljenim među sličnim sportskim kupeima. Kut između prednje haube i snažno zakošenog vjetrobranskog stakla iznosi samo 23 stupnja.
Motor je 6-cilindrični obujma 2849 ccm. cm (promjer cilindra i hod klipa 91x73 mm), raspored cilindara u obliku slova V s jednom bregastom osovinom u glavi, s glavama cilindara i blokom izlivenim od aluminijske legure. GT-ov motor je normalno atmosferski, s kompresijskim omjerom od 9,5 i opremljen je s dva Solex rasplinjača. Pumpa za gorivo je električna, a sustav paljenja je elektronički, beskontaktni. Najveća snaga doseže 116 kW pri 5750 o/min, a najveći okretni moment 221 Nm pri 3500 o/min. Turbo motor ima manji obujam od 2458 ccm. cm (promjer cilindra i hod klipa 91x63 mm) i radi s kompresorskim punjenjem i elektronskim ubrizgavanjem benzina u Renix usisnu granu. Pokreće ga Garrett T3 turbopunjač i intercooler. Ugrađen je i poseban senzor protiv detonacije. Tako je maksimalna snaga povećana na impresivnih 147 kW pri 5750 o/min, a najveći okretni moment doseže 285 Nm pri 2500 o/min.
Petostupanjski mjenjač identičan je u obje verzije. Ovjes se sastoji od donjih poprečnih nosača, opruga s centralno smještenim teleskopskim amortizerima i torzijskim stabilizatorima za bočne vibracije. Sustav kočenja je hidraulički dvokružni sa servo upravljačem i disk kočnicama na svim kotačima. Temelj samonosive karoserije je čelični okvir, s gotovo svim ostalim dijelovima izrađenim od raznih vrsta plastike, koji su povezani s okvirom uglavnom lijepljenjem. Podnica je izrađena od visokotlačno prešanog poliestera, dok su krov, poprečne stijenke, pragovi, stražnji blatobrani, okvir vjetrobranskog stakla, vrata i njihovi vanjski dijelovi, prednji i stražnji spojleri i ostale komponente izrađeni od niskotlačno prešanog poliestera. Poklopac motora izrađen je od poroznog poliuretana ojačanog staklenim vlaknima. Prednji blatobrani i oba branika izrađeni su od poliuretana, a spremnik goriva od polietilena. Kao rezultat svega toga, masa praznog vozila GT-a iznosi 1110 kg, a Turba 1180 kg.
Maksimalna brzina GT-a je 235 km/h, a Turbo postiže 250 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h u obje verzije iznosi 8,0 odnosno 7,0 sekundi.
- 2025-06-30 - Chez Stellantis, nous avons trouvé un motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km plus (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - 50 godina možete imati vještice i alate za popravak motora
- 2025-06-26 - Opel Frontera: SUV familier plus confortable avec Hellyel
- 2025-06-25 - Ensemble moteur Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Nova Opel Frontera isporučuje se s originalnom dodatnom opremom i prirodnim iskustvom odmora.
- 2025-06-23 - Dakija 1302. - prije 50 godina
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Il s'agit d'une Ford Puma électrique de 57,700 levas indulóárár Tütséja en Bolgár Piacot.
- 2025-06-19 - Javitott va plus loin : ¿Mansory-Tuning za M5-OT ?
